linaa Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 hei. prøvd i snart 1 år med å få baby nå. skikkeli lei å deppa ! skulle hatt mensen den 16 aug tror jeg det var. går litt i surr når det er såå veldi lenge siden.. sitter her da ennå ikke fått den :/ lurer på hva som skjer. det var 2 uker som jeg var kjempe dårlig form. kvalm,følese av sult hele tiden .vondt i brysta. å litt vondt nederst på ryggen. men så ble det booorte,eller kommer å går egentli. spiser myye mer en før. har en følese av att jeg måå ha no hele tiden pluss att jeg liksom er blitt blå rundt brystevorta? noen som kan hjelpe meg.. lenge siden jeg har testet nå . latt det ligge. testa meg rundt 16 å litt etter men var bare negativ da såå! ???
Dodlimammatil2 Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Hm, jeg tror jeg ville ha testa jeg da!!! er det vanlig at du går så langt mellom hver mens?
linaa Skrevet 8. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2008 nei, dem siste mnd har jeg hatt sånn jeg skal ha det.: ) regelmessig. men var en periode som jeg gikk flere mnd før jeg fikk det ? men det er jo leenge siden ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå