Gå til innhold

Odenwalder (igjen). Lammy eller Mucki?

Anbefalte innlegg

Etter så jeg har klart å finne ut, er det ikke mulig å kjøpe holly-posen fra norske nettbutikker.

Så hvilken skal jeg velge mellom Lammy eller Mucki?

Noen som svarte meg på en annen tråd her inne om at det er syntet-fyll i mucki-posen. Hva har det å si?

Hvilket fyll er det i lammy-posen?

Hvilken pose er størst og kan brukes lengst?

Jeg har en TFK joggster twist, er vell plass til disse posene i den vogna?

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138642656-odenwalder-igjen-lammy-eller-mucki/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har Holly. Den er flott. Den har dunfyll og er luftig og god. Ikke for ruvende. Jeg kan iallefall anbefale den. Den er lengere enn Mucki som bare har syntetfyll. Babyshop har den på tilbud nå. Det har ikke barnas hus lenger (hadde tilbud i august). Så jeg ville forsøkt babyshop butikkene først.

Annonse

• 3 uker senere...

Hei!

Odenwälder med bamse er det dun i ryggen på. En av grunnene til at jeg ikke kunne bruke denne i pulk om vinteren. Så, det er dun overalt med bamsemotiv.

Lammy posen er den samme som den over, nesten. Den har litt mer dun i seg og lammeskinn i bunnen. Lammeskinnet er genialt og den kan jeg feks bruke i pulk. Den gjør heller ikke barnet for varmt.

Det er samme lengde på posene.

Mucki posen er et greit alternativ, men den er mye kortere enn de Odenwälder og Lammy, samtidig syns jeg dunet gir jevnere og bedre varme.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...