Gå til innhold

Når begynte dere med nattavenning ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

og hvilke metoder bruker/brukter dere for å få dette til ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

6 mnd, eget rom og brukte en helg og en uke på å gå inn gi han smok og vann og ut igjen inn etter 5 min hysje og så ut igjen...ferber,og når han våkner på natten nå får han ikke melk men tilbud om smokk og vann. gikk siste måltid ca elleve -tolv og igjen kl 0600.

Skrevet

nå er min nattavvenning ikke helt suksessfull for jeg har nettopp begynt å gi henne mat igjen kl 5... (men planlegger å slutte med det snart).

Begynte når hun var rett under 6mnd. Hun var da på 2 grøtmåltider om dagen.La henne kl 19,og vekte henne rundt 22-23 for siste nattmåltid, stengte da "baren" til 6.30. Og da tok jeg henne opp, skiftet på henne - og så MM, slik at hun skulle skjønne at nå var det morgen og da er det ok med mat - og ikke bli forvirret (men som sagt litt tilbake på det tullet nå)

Ga henne smokk istedenfor pupp, hysjet,roet på annen måte. Har som regel gått svært greit,men det har vært noen økter, men hun har aldri holdt på lenger enn 40 min. Når hun har skreket har vi gått litt inn og ut, roet og smokket. Men ikke tatt opp og ikke matet.

Våkner fortsatt flere ganger for smokk,da. Og nå virker hun så innmari sulten kl 5 så jeg har valget om å stå opp da, eller amme og sove litt til ... Skal ta kampen for å forlenge natten snart ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...