Gå til innhold

babyalbum.....

November nurk, i Desember

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva er planen??

Hvor og hva skal dere gjøre?

Sånn scrapping høres jo gøy ut da. og får sikkert dagene til å gå for de som blir sykmeldt.

Men det har jeg aldri drevet med. og er ganske grønn.

Men husker sånn som vi hadde. Med plass til hår lokker og fadder navn. gave lister. mitt 1.og2.år osv.

Må vel finnes fortsatt? Eller??

Skrevet

jeg har kjøpt meg ei bok til scrapbooking. limt inn bilder fra ultralyd, og skrevet litt om hvor hva som skjer når.. tatt masse magebilder,og skrevet litt om hvor stor han er da osv. kjempe moro!!

senere skal jeg lage ei slik som du snakker om,med bilder når han er nyfødt osv.. hvis jeg får tid da.. =)

Skrevet

nå føler jeg meg virkelig dum (og utgått på dato) hva er en scrapping bok???

Ringo, Brio og bokhandlere har iallefall slike bøker du siterer til, med plass til gavelister, hårlokker, faddere....ditt og datt.....de er veldig koselige synes jeg, har dillet med en slik selv den sist tiden, spesielt med stamtreet til babyen :o)

Skrevet

scrappbok e ei fotobok der du lime inn bilder å pynt å skrive i sjøl:)

Skrevet

åh, et godt gammeldags fotoalbum (på norsk) altså - eller gjøres det på nettet (som på www.ifolor.no) ???

Skrevet

Scrapping går i å bruke forskjellige papirer og ting og tang..litt mer pynt osv enn d å bare lime bilder inn i album og så pynte litt ved siden av..

se på feks www.scrapping.no :) vondt å forklare skikkelig..

Skrevet

spennende.

Der fikk jeg litt mere ideer i alle fall.

Ser for meg at jeg kommer til å få litt mer fritid fremmover.

Var redd jeg skulle skjede meg.

Lærer på veien. så får vi se hva jeg finner å pusle med.

Scrapping høres så spennende ut. men er ikke så kreativt annlagt. ganske så grønn for å si det selv:)

Skrevet

Vi har laget hjemmeside :) Laget dette til nr en også som til stadighet blir oppdatert. I tillegg har jeg en babybok med hårlokk, diverse info og armbåndene fra sykehuset.

Veldig gøy for junior når han går inn og ser på sin egen side :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...