Gå til innhold

andre som sliter m bekkenplager etter fødselen også?

Anbefalte innlegg

dette er skikkelig kipt!

fødte ei jente for 9 dager siden og er fortsatt like sengeliggende som før fødselen. klarer å tusle rundt på gulvet i 10 min, men da må jeg legge meg ned igjen... andre som har det sånn? eller har hatt det sånn?

finnes det håp? har liggi i 3 mnd nå og rimlig lei er bare forbokstaven.

andre m erfaringer på bekkenløsning?

Fortsetter under...

hei! jeg hadde ingen plager med bekkenet i svangerskapet, men fått problemer etter fødselen. Klarte ikke sitte og gå den første tiden etter fødselen. Nå er det gått 3 1/2 uke siden fødsel, og jeg har fortsatt veldig vondt i halebeinet, men legen min sier at det går over til slutt, at jeg bare måtte være tålmodig... Har riktignok blitt bedre, men veldig kjedelig nå som jeg trenger litt overskudd til å være mor!

Lykke til, tiden leger ;-)

Jeg hadde bekkenløsning i svangerskapet og klarte ikke å gjøre mye når jeg var gravid før jeg fikk d....vondt! Det har bedret seg noe men merker det om jeg går eller gjør for mye! Så har tatt kontakt med fysio igjen nå for å få litt behandling, håper det hjelper:)

jaaa:( jeg sleit med dette i svangerskapet..d er jo blitt bedre..men langt fra godt..spesielt om morgenen merker jeg dette..da er d så vidt jegklarer å føte meg den første tiden etter jeg har stått opp..:(

kan ikke gå turer ennå ..må bare vente..ellers blir d verre..

er bare 5 dager siden jeg fødte men..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...