Gå til innhold

Mammaklær i små str??

Anbefalte innlegg

Jeg er ganske lav(157cm) og bruker str 32/34 i klær. Nå er jeg gravid i uke 16 og buksene begynner å bli veldig trange i livet. Bestilte en mammabukse i str xs på nettet som jeg fikk i dag, men hele buksa var altfor stor. Var innom h&m før helgen også, de har bare store str. Det minste var 36 og det blir for stort for meg. Er det noen som vet hvor man kan få tak i små mammaklær?? Må snart flytte ut av de vanlige buksene mine, så hadde vært fint om jeg fant noe snart!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138642202-mammakl%C3%A6r-i-sm%C3%A5-str/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det stemmer at de fleste gravidbukser er altfor store. Jeg er 183 (!) høy, forholdsvis tynn og jeg må kjøpe størrelse 0 i gravidbukser. Riktignok blir de kjempekorte for meg, men med støvletter utpå går det greit. De har en kjempekul jeans på H&M som har knapp på baklommen. Prøv den minste størrelsen av det fordi de er små for størrelsen. Men bare akkurat denne modellen, resten er kjepestore. Hvorfor tror de som lager disse gravidklærne at alle blir som en hval? :)

Vet! Virker som de lager klærne med utgangspunkt i at alle legger på seg 15 kg.

Skal sjekke ut den buksa på h&m! Men har nettopp bestilt et magebelte for gravide på nettet. Det kan man bruke sammen med gamle bukser, man kan ha knappen åpen og bare dra magebeltet over. Det blir vel redningen min tenker jeg :P

Kan være 36 passer senere i svangerskapet, men akkurat nå er det for stort. Men jeg trenger gravidbukser NÅ, for magen begynner å bli for stor for vanlige bukser! Urettferdig at ingen tenker på at vi små damer også får barn..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...