Litho79 Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 .... hun vill ikke ha pupp når jeg prøver å legge henne oftere til. Hun sover ca en time, våkner og vil ha pupp, er da våken en time ca og så sover hun ca en time igjen- slik går dagene. Hun legger for lite på seg, og prøver nå å øke produksjonen. Men viss jeg legger henne til bare etter en time er hun for trett til å suge, vil ikke ha da. Skal jeg pumpe meg i stede for da? Men da får hun jo for lite igjen, neste gang hun skal ha.... huff, synes dette er litt kjipt. Noen råd? (hun er 3 mnd og to uker) Har så lyst å full amme...., slippe å gi erstatning i tillegg.
Nit@™ Skrevet 14. september 2008 #2 Skrevet 14. september 2008 Om du pumper rett etter amming, så kan du jo gi det du får ut av flaske neste måltid i starten. Slik vil du nok øke mengden din, og etterhert nå du har økt mengden kan du kutte ut flasken og pumping. Det er jo ikke lenge til du kan gi litt grøt/velling, så da kan du jo blande ut grøten/vellingen med den pumpede mm. Det blir jo det samme om du gir mm på flaske etter måltid, for må hun ha mme etter hvert måltid må du jo bruke flaske da også. Pump 5 min på hvert bryst rett etter amming. Økt etterspørsel gir økt produksjon, Da kansje du snart er oppe i en fin mengde med mm. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå