Bare meg... Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Kan ikke dere si noe om hva slags mennesker dere tror kaller jenta si for Emmeline???
Gjest Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Jeg liker Emeline - skrevet slik. Tenker kanskje at de er litt kunstneriske. Men tror dette er litt høyt utdanna folk, da det ikke er noe "tilfeldig" navnevalg :-)
Baby<3 Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 jeg syns også det er finest skrevet sånn Emeline... ser for meg unge foreldre og en nydelig liten jente som bærer navnet. fint navn
Bare meg... Skrevet 8. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. september 2008 Hihi! Interessant! Flere som vil mene noe? Noe av det stemmer jo! Det vil i så fall bli en Emmeline, ikke Emeline. (c:
Bare meg... Skrevet 8. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. september 2008 Og vi har en Annika fra før. Jeg synes de to navnene klinger bra sammen.
Gjest Skrevet 9. september 2008 #6 Skrevet 9. september 2008 Annika er helt herlig :-) Ville også skrevet Emmeline med to M'er siden dere har to N'er i Annika :-) Passer utrolig godt sammen!
Bare meg... Skrevet 9. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. september 2008 Sleit litt med å finne noe som kunne matche navnet Annika, som bare falt ned til oss forrige gang som det perfekte navnet! Men, jeg tror jammen vi har klart å finne det! (c: Håper bare jenta passer til å hete det nå da!
sonne Skrevet 9. september 2008 #8 Skrevet 9. september 2008 Jeg synes Emmeline er fint, ville skrevet det med en m, men det blir jo bare flisespikkeri
Gjest Siklerotte Skrevet 9. september 2008 #9 Skrevet 9. september 2008 Franske, gjerne - vanlig navn der, vet om flere franskmenn med navnet. Kanskje folk som bruker det fordi det minner om navnet til St. Emmelia. Hvis det derimot snakkes om PURnorske nordmenn, så tenker jeg nok litt yngre mennesker, kanskje ikke så veldig høy utdannelse.
Bare meg... Skrevet 10. september 2008 Forfatter #10 Skrevet 10. september 2008 Noen flere som vil mene noe?
Gjest Flubby Skrevet 11. september 2008 #11 Skrevet 11. september 2008 Jeg liker korte navn med færrest mulig stavelser. Emmeline blir litt for pretensiøst for meg, og jeg får litt assossiasjoner til en ganske berømt katt som har banet vei for andre katter i borettslag
trollmamma Skrevet 11. september 2008 #12 Skrevet 11. september 2008 hm....synst det var litt "dillete" og sukkersøtt. Tenker unge foreldre (uten at det er negativt altså) Men ser for meg ei søt lita jente med lyse krøllete musefletter som danser når ho spring, så det er eit vakkert barn Ville skrevet det med ein m, blei litt voldsomt med to.
Bare meg... Skrevet 11. september 2008 Forfatter #13 Skrevet 11. september 2008 Hihi, morsomt hvordan man kan ha ulike assosiasjoner. Veit om ei voksen jente som heter det, og hun passer ikke til den beskrivelsen, men kler det allikevel. Takker for svar! (c:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå