Gå til innhold

Hva forbinder du med dette navnet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke dere si noe om hva slags mennesker dere tror kaller jenta si for Emmeline???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker Emeline - skrevet slik. Tenker kanskje at de er litt kunstneriske. Men tror dette er litt høyt utdanna folk, da det ikke er noe "tilfeldig" navnevalg :-)

Skrevet

jeg syns også det er finest skrevet sånn Emeline... ser for meg unge foreldre og en nydelig liten jente som bærer navnet. fint navn

Skrevet

Hihi! Interessant! Flere som vil mene noe? Noe av det stemmer jo!

Det vil i så fall bli en Emmeline, ikke Emeline. (c:

Skrevet

Og vi har en Annika fra før. Jeg synes de to navnene klinger bra sammen.

Skrevet

Annika er helt herlig :-) Ville også skrevet Emmeline med to M'er siden dere har to N'er i Annika :-) Passer utrolig godt sammen!

Skrevet

Sleit litt med å finne noe som kunne matche navnet Annika, som bare falt ned til oss forrige gang som det perfekte navnet! Men, jeg tror jammen vi har klart å finne det! (c: Håper bare jenta passer til å hete det nå da!

Skrevet

Jeg synes Emmeline er fint, ville skrevet det med en m, men det blir jo bare flisespikkeri

Gjest Siklerotte
Skrevet

Franske, gjerne - vanlig navn der, vet om flere franskmenn med navnet. Kanskje folk som bruker det fordi det minner om navnet til St. Emmelia. Hvis det derimot snakkes om PURnorske nordmenn, så tenker jeg nok litt yngre mennesker, kanskje ikke så veldig høy utdannelse.

Skrevet

Jeg liker korte navn med færrest mulig stavelser. Emmeline blir litt for pretensiøst for meg, og jeg får litt assossiasjoner til en ganske berømt katt som har banet vei for andre katter i borettslag ;)

Skrevet

hm....synst det var litt "dillete" og sukkersøtt.

Tenker unge foreldre (uten at det er negativt altså)

Men ser for meg ei søt lita jente med lyse krøllete musefletter som danser når ho spring, så det er eit vakkert barn :)

Ville skrevet det med ein m, blei litt voldsomt med to.

Skrevet

Hihi, morsomt hvordan man kan ha ulike assosiasjoner. Veit om ei voksen jente som heter det, og hun passer ikke til den beskrivelsen, men kler det allikevel.

Takker for svar! (c:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...