Anonym bruker Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Jeg tok angrepillen fredag kveld... Ifølge info jeg har funnet på nettet skulle man ikke ha bivirkninger mer enn første døgnet etter inntak. Vel jeg har fortsatt bivirkninger jeg. Ømme bryst og pms-humør. I går hadde jeg sterke magesmerter... Hvor lenge er det sannsynlig at disse bivirkningene vil vare?? Det er jo ganske mange som bruker denne pillen av og til så det er sikkert folk her inne som sitter inne med erfaring, som jeg håper de vil dele med meg=) Jeg lurer på om jeg reagerer uvanlig sterkt på disse hormonene. Har resept på Yasmin p-piller liggende, men det at jeg reagerer så sterkt på angrepillen (For jeg tror jeg reagerer uvanlig sterkt?) er kanskje et tegn på at jeg ikke burde bruke hormonell prevansjon overhodet??
Puella Skrevet 28. desember 2008 #2 Skrevet 28. desember 2008 Hos meg varte bivirkningene lenge, og de kom flere dager senere. Kunne vare en mnd tid. Siste gangen jeg tok den (aldri mer) så hadde jeg murringer i flere uker i livmoren og smerter til tider, ømme bryster, hodepine, og det endte med indre blødninger pga en follikkel cyste som ble dannet deretter som sprakk. Mistet nesten 1 L blod og måtte på akutten:-( Jeg anbefaler nå ingen å ta den pillen. Tok den mange ganger før uten at det skjedde noe, men en gang måtte bli den siste!
Anonym bruker Skrevet 15. april 2009 #3 Skrevet 15. april 2009 Jeg reagerte også sterkt på angrepillen, og det varte noen dager, kanskje en uke. Har ikke vært i nærheten av samme reaksjon av p-piller, jeg ble skikkelig dårlig! Så tror ikke det har noen direkte sammenheng.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2009 #4 Skrevet 17. september 2009 Tok angrepillen 8 timer etter samleie, blei gravid fordiom (Gikk på minipille forut, men hadde glemt den 2 ganger i løpet av syklusen, så derfor angrepille). Ingen bivirkninger ellers, men angrepillen er for meg ikke noe alternativ lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå