Gå til innhold

Kynnere på natten/ morgenkvisten

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

kraftige kynnere? kynnere skal egentlig ikke være noe særlig kraftig, kanskje bitte litt ubehagelig..... kynneran kan bli kraftigere å ondere når man e på slutten av svangerskapet, men selvfølgelig skal ikke påstå noe, alle e vi inviduell... men går jo ann å bare ta en tlf til legen å spørr i tlf om det e normalt! Høres også så rart ut at du blir vækt av kynneran, å at du blir sliten......

Enig med tankefull85, synes dette er noe å ta opp med lege/jordmor, jeg har heller ikke sånne type kynnere, og kjenner ingen som har det, eller ihvertfall har sagt noe om det?

Men av ren nysgjerrighet, er du veldig var? Og våkner du for eksempel av mens smerter?

Dette kan jo bare være at du er ekstra oppmerksom på kroppen din for tiden?

Takk for svarene! :)

Jeg ringte jordmor for å høre hennes mening, og hun mente og dette var litt merkeli, siden kynnere ikke skal komme etter at du har hvilt i noen timer, osv. Men hun har hatt noen få som har nevnt samme problem som meg, og sa at dette ofte utløses av psykisk/fysisk stress, el liggestillinger kroppen ike liker... Hun mente det var tidli for meg å ha så kraftige kynnere, men kan stemme med det at jeg mistenker at jeg kan ligge enda en uke forran terminen.

For stopper ikke slike kynnere av seg selv, så kan de være premature rier, og må stoppes medisinsk.

Fikk beskjed om å ta det med ro, hvile ut, "drømme fine ting" og dersom de fortsetter, blir sterkere el ikke stopper, så måtte jeg ringe fødeavd/jordmor, så di kunne vurdere omfanget :) Kunne også prøve å stå opp, gå litt rundt, og så legge meg igjen.

Til deg desembermirakel:

nei er egentlig ikke så var til vanlig, men har slitt litt med søvnen i svangerskapet, våkner ofte sliten. Har noen ganger våknet av menssmerter på 1.dagen, når de har vært kraftige.

Så kan hende jeg bare er generelt utslitt... men får håpe det letter seg nå, er jo blitt sykemeldt fra jobben for 1uke siden, og har muligheten til å fokusere mer på skole og sosiale ting :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...