Gå til innhold

HJEEEEEELP.........for et TEMPERAMENT!!!!!!!!!!!! Jeg blir GAAAAAAL!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på å bli GAL. Junior er 4 mnd og har et temperament som ikke likner grisen. Hvis ting ikke skjer DER OG DA blir det skrik.........og ikke bare litt, men M Y E. Uansett hva jeg gjør bare akselererer skrikingen og han skriker til han spyr. Vet ikke lenger hva jeg skal gjøre jeg. Etter å ha gjort det jeg kan for å prøve å trøste ender det med at jeg bare må legge han fra meg for å se om han får roet seg av seg selv....med nei da, ikke denne karen nei.

Noen som har noen tips/råd til hvordan takle temperamentet hans?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe en bestemt liten kar du har:)

har desverre ingen tips til deg....

Skrevet

Tror vel ikke så små har så mye begrep om temperement å slikt. Er nok bare det at han sier ifra til deg at noe er galt. Skrik er barnets måte å si ifra på.

Skrevet

Vår lille frøken har hatt noen sånne perioder rundt 4 og 5 mnd som har vart rundt en ukes tid. Det har helt klart vært tulleskrik, ikke noe alvorlig. Vi kom ikke bort til henne når hun hylte, men bare snakket med henne fra der vi var. Hun sluttet å hyle når vi snakket med henne. Vi kunne feks si tullejenta med litt latter i stemmen. Når hun ikke hylte, gikk vi bort til henne på matta og sa hvor flink hun hadde vært. Ved å gjøre dette ble det mindre og mindre tullehyl.

Kankjse dette funker for dere også??

Skrevet

Tror faktisk ikke det er noe galt jeg. Tar jeg han med på badet og legger han på stellebordet, blir det stille og han smiler som bare det. Tror rett og slett det er oppmerksomhet han skal ha.

Begrep om temperament? Det er vel ikke det det er snakk om. Temperamentet bare er der......eller ikke.

Vet at skrik er deres måte å si ifra på, og junior skriker etter mer oppmerksomhet. Er vi ute på farta om dagen eller ute og triller, er han en engel å ha med å gjøre, for da er jeg der for han hele tiden.

Noen krever rett og slett mer enn andre....og min krever MYE.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...