Gå til innhold

Idag har jeg vært på ultralyd!

Anbefalte innlegg

Hadde time på gyn.pol for oppfølgingen av det høye blodtrykket mitt. (som var blitt enda høyere siden sist, så nå blir det Trandate igjen) Jeg trodde legen kun kom til å sjekke urin,blodtrykk osv, så da hun meddelte at hun tenkte å ta en ultralyd for å sjekke om babyen hadde det bra ble jeg lettere lykkelig.... Jeg har hatt dårlig magefølelse en stund, har ikke følt meg spes gravid rett og slett,sammenlignet med mine to tidligere svangerskap. Ogmed så mye trist lesing på disse sidene innimellom kan vel hvem som helst bli litt i tvil.

Uansett, hjertet slo. Og det ble fektet med armer og sparket med bein, og det var så deilig å se! NÅ kan jeg endelig slappe av og nyte dette som mest sannsynlig er den siste gangen jeg går gravid (3 er nok... i utgangspunktet) Kanskje blodtrykket synker av det også?

Så dette er en oppmuntring til alle dere som ikke kjenner liv, som ikke har fått diger gravidmage, ikke har noe spesielt ømme pupper eller har spydd noe særlig... Det er størst sannsynlighet for at bayen har det bra og vokser og trives akkurat slik den skal =)

PS jeg er 12+ 5 idag:)

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...