Gå til innhold

Hva slags pose har dere i vogna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er fem uker gammel, og det er vel på tide med pose i vogna snart.. Tenkte å ønske oss det i dåpsgave, men hvem er best? Vil helst ikke bruke 2000 kr på en pose, og tenker at det må vel finnes bra poser som er litt rimeligere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min var dyr, men jeg svarer likevel!

Har en Teutonia skinnpose. Den kan man ta av overdelen på når det ikke er kjempekaldt. Så nå sitter hun på underdelen med dyne over seg. Når det nærmer seg 0 grader, setter vi på overdelen og hun var god og varm hele vinteren i fjor. Hun er født i oktober og dermed snart 1 år og posen passer fremdeles. Vi brukte den til nr 1 og og hun brukte den så lenge hun sov i vogna på dagen, frem til ca 2,5 år.

Den kostet vel nesten 2000, men posen er like fin nå som da jeg kjøpe de og jeg er veldig glad jeg har den. Brukte underdelen mye i sommer også, faktisk.

Skrevet

Vi har en Odenwalder pose (tror det var slik det staves) og er kjempefornøyd ned den. Kjøpte den på tilbud på barnas hus (for dåpspenger) for 1499,- Absolutt verdt pengene. Kan legge tulla ut i bare sparkebukse, og hun er god og varm når jeg tar henne opp =)

.....men den ligger vel på nærmere 2000,- normalt =/

Skrevet

Hvor får man kjøpt den? Passer den til Simo kombivogn? Så på Odenwalder pose på nettsiden til barnas hus nå, den koster rundt 1800-1900 kr. Noen som vet om den er bra?

Skrevet

Jeg vil tro den passer fint til Simo, den passet iallefall både vår brio og vår quinny fashion sist og nå teutonia-vognen vår.

Se nederst på denne siden. Her får du den til kr 1800 ( litt rabatt - koster normalt 2500):

http://www.lilleprinsen.no/subcategory/9269/9269.html

Spør henne som driver nettsiden om den passer vognen din, hun er veldig behjelpelig.

Skrevet

Vi har Odenwalder dunpose o er veldig fornøyde. Kjøpte den til eldstemann og hun sov ute i den til hun var 3 år. Nå er minstemann klar til å overta og den er god som ny. Så den har vært pengene verd!

Skrevet

Vi har voksi, men blir fortsatt en god stund til den blir tatt i bruk. Er jo sykt varmt nedi vogna oppi en slik pose.

Skrevet

Vi har voksi med sommerdyne i vogna nå. Bytter til vinterdyna når det blir kjøligere ute. Har ingen erfaring med voksi fra før, men fikk denne anbefalt av de fleste med barn jeg kjenner, så får håpe at den er verdt pengene!

Skrevet

Vi har den Simo Soft Line Snuggle.. Og synes den er kjempegod..

Gutten min er god og varm nedi den.. og vi hadde den med i vogna om sommeren og brukte den som et leketeppe når vi var ute på tur.. Når det blir kaldere kan det bli aktuelt med dress på gutten og evt. dyne oppå posen..

Husker desverre ikke hva den kostet..

Skrevet

Vi har Voksi. (Både sommerdyne og ulldyna). =)

Skrevet

har en basson pose jeg har arvet, den passer fint nå på høsten, og så har jeg en voksi ullpose som jeg tar frem når det blir litt kaldere

Skrevet

Har en sånn boblepose med fleeceaktig foring. Den blir ikke for varm (bor i Bergen) og tar ikke for mye plass i vognen. Hun får jo uansett vintertøy på når det blir kardere. Det går også an å åpne den i bunn slik at hun kan bruke den med skitne støver også når den tid kommer.

Den ligner på denne, men vår var litt dyrere : http://www.reflex.no/Default.aspx?tabid=83&category=vognposer

Skrevet

No er jenta vår eldre å, men vi har brukt saueskinnsposen sidan ho vart fødd november i fjor. Har hatt den open/utbretta i sommar, så den har i praksis vore som eit saueskinn. Eit par gongar har vi trengt å lukke den litt igjen over beina no, når det har blåst som verst her ute i havgapet.

Kjøpte den på tilbud hos Reflex i fjor, 700kr :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...