Gå til innhold

Phil&Teds Vibe..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har den kommet i butikkene ennå? Og går det ann og ha nyfødt i den? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen spørsmål til... Går det ann og legge ned begge setene, også søskensetet? Sånn at begge kan sove i den.. Er den stødig på vintern?

Skrevet

Nyfødtbagen (cocoon) er bare 60 cm lang så den synes jeg ikke er brukanes... Ta heller en passenes mykbag og legg den i hoveddelen. Det er visst hvilestilling på søskensetet men vistnok bare litt.. Har den på Babyshop.

• 2 uker senere...
Skrevet

Det finnes visst en cocoon XL også, som er 70 cm lang, da begynner det jo å hjelpe... Den gode lufthjul og har testet den idag på humpete sandveier og den klarte seg bra :-) Poden sovna godt i alle fall..

Skrevet

Vet du hvor en kan få tak i cocoon XL? Har søkt etter den på nettet uten å finne den....

Skrevet

Hvis du leter på pingpong-online.com, slår opp på Phil & Teds og underkategori Accessories, så er den nr fire på lista. Koster 90,- eur pluss frakt m.m. det er det eneste stedet jeg har sett den. Har ikke spurt på Babyshop om de kan bestille den der, men vet de har vogna.. Ellers har jeg bestilt alt tilbehør til vogna på motercare.co.uk men har mulighet til å få det levert i sverige så jeg slipper å momse det inn.. De har ikke cocoon XL men alt annet utstyr..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...