Gå til innhold

En strek er en strek?????? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarte ikke å dy meg... selv om det er ALT FOR TIDLIG å teste, men likevel testa jeg FANN MÆ POSITIV :) :) :) :) :)

Streken er svak, men jeg ser den godt... trodde ikke mine egne øyner med engang. . .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER :-)

Skrevet

Neste spørsmål er da, er det 1 eller 2 :) ??????

Skrevet

Åååå, gratulerer!!! Ka rugedag e du på ?

Trur ikkje eg tør å teste, er redd for å bli skuffet!!!

Skrevet

Vet ikke om jeg tørr å si hvilke ruge dag jeg er på.. folk må tro jeg er gal... hehehehehehe

men er på dag 6.

Skrevet

Jøss flott ..gratulerer masse, gleder meg på dine vegne..joooho

Skrevet

jeg har tatt ett bilde av testen å lagt ut. Så flere kan bedømme sammens med meg slik at jeg ikke bare ser syner... hihi

Skrevet

Du ser ikke syner der nei :) Er jo klart en strek der :)

GRATTIS!!!!!!!

Skrevet

Gratulerer så masse!!! En strek er en strek. :)

Jeg har selv testet i dag (en dag før tiden). Tok to forskjellige tester for sikkerhets skyld da jeg ikke brukte morgenurin. Ene var Clearblue digital og andre var Quick respons. Begge var positiv! Jeg er som du da spent på om det er en eller to. Jeg fikk satt inn to... Dette er mitt første prøverørsforsøk og jeg har ventet i 7 år på dette resultatet! :) Er det ikke en deilig følelse å se streken?!?

Masse lykke til til deg!!!

Klem

Skrevet

Takker :)

Jo det er en utrolig god følelse :D

Gratulerer til deg og nick_321392 ! ! ! ! :)

Skrevet

Gratulerer så masse Alvepia :)))

Er så herlig å se at den er positiv :))) Jeg har tatt nærbilde av testen også jeg (souvenir) ;))) hehe

Spennende om det er 1 eller 2 nå da :)))

Skrevet

GRATULERER!!!

Åsså rd 6 da... helt utrolig at det faktisk går ann å få positiv test så tidlig.

Håper den sitter i 9 mnd!

Skrevet

Håper virkelig at du er gravid, og vil neppe ødelegge gleden her! Men har du testet tidligere i rugeperioden og fått blank test? Eggløsningssprøyta kan sitte igjen i 10 dager, og det er vel ikke gått så mange dager enda..

Sist forsøk testet vi også på rugedag 5/6 for å sjekke at eggløsningssprøyta var ute av kroppen, noe den ikke var, og det var en svaaak strek. Så testet vi dagen etterpå, og da var den borte.. Du kan tro gleden var stor da det kom en tydelig strek tilbake på dag 11 .)

Håper testene i dagene som kommer viser det samme!!

Lykke til :)

Skrevet

Ser det er fryseforsøk, og da har du vel ikke tatt eggløsningssprøyte? Så da kan du anse deg som gravid til det motsatte er bevist :) Gratulerer!

Skrevet

har ikke helt gått opp for meg enda...... jeg er spent på BP, men den skal jo ikke taes før 23 sept... er jo 2 uker til jo:(

Skrevet

Gratulerer så mye Alvepia. Kjempegøy å høre:-))))))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...