tereseee 2pp Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Jeg og min samboer planlegger å få ett barn i nærmeste fremtid. Jeg er 20, og han 24. Jeg er student, og kunne gjerne ha tenkt meg å komme i kontakt med flere som planlegger å få barn i ung alder.
praline Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Kan vel ikke si at vi planlegger riktig enda, men drømmer i allefall Vi er 22 og studerer i Trondheim begge to
christina88 Skrevet 17. september 2008 #3 Skrevet 17. september 2008 jeg er 20 prøvd å få barn i et år.skal ta siste året på vidregående om igjen neste år, får så å ta førskolelærer utdanning etter det... er forlovet og har samboer han er 24 skal prøve så hardt vi kan på å få barn, selv om jeg skal på skole. vet det er tøft hvis det kommer en liten en mens jeg går på skole. men forhåpentligvis forsterker det ønske å få en utdanning og god jobb.så vi kan ha det godt økonomisk. kjør på håper dere får det til
Blomster&bier Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 Sambo og jeg er inne i vår første prøveperiode:) Han er 22 og jeg 20 - hvor studerer du henn da thereseee? Hadde vært kjempe koselig å ha noen andre å holde følge med under svangerskapet ( hvis det blir en liten baby utav prøvinga da )
Helen*Fødeklar* Skrevet 6. oktober 2008 #5 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg er 18, samboeren er 24år.. Vi venter får første tulle som skal få navn Thea Valentina om 6 uker =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå