Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Dette var en skikkelig bra tur, koste meg fra ende til annen. Til de vi dro fra som ventet på oss; unnskyld! (som lovet ;-). Nå er det godt å være hjemme igjen, her skal det pakkes ut og pakkes inn igjen. Skal se om jeg får lagt ut bilder før vi stikker også. Takk igjen Lykkebarn, du fikset en bra tur for oss :-)
Millapril Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Tusen takk for super koselig tur! Skikkelig moro! Skal legge ut bilder nå, mine er snille-bilder. Kommer nok noen værre tenker jeg... Takk til Lykkebarn som er så flink til å ordne og fikse. Neste gang får du bli med oss også!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 Tusen takk for en helt super tur jenter! Lenge siden jeg har kost meg så masse :-) Gleder meg til å se bildene på FB hehe,
Solstråle72 Skrevet 9. september 2008 #4 Skrevet 9. september 2008 Tusen takk for en kjempefin tur alle sammen! Håper vi klarer å få til flere slike turer :-) Mange morsomme bilder på FB, mine kommer også etterhvert :-):-)
Tussi og Maja Skrevet 9. september 2008 #5 Skrevet 9. september 2008 Tusen takk for en flott tur! Koste meg skikkelig hele tiden! Morsom gjeng som skaper mye liv og latter..
Två små trollungar Skrevet 10. september 2008 #6 Skrevet 10. september 2008 Tusen takk for en helt super tur! Jeg koste meg virkelig! Nå skal jeg inn på FB og se på bilder, blir spennende!
eple72 Skrevet 11. september 2008 #7 Skrevet 11. september 2008 takk for hyggelig tur jenter- moro å se bildene på FB. en svært så glad gjeng. hehe
Endelig ny spire i magen Skrevet 12. september 2008 #8 Skrevet 12. september 2008 unnskyldning mottatt... he he... Det er jammen lenge siden jeg har hatt det så moro.Dere er bare en superduper herlig gjeng som jeg har blitt utrolig glad i. Gleder med allerede til neste treff...... Takk igjen til Lykkebarn som fikset turen for oss!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå