Gå til innhold

Uke 35-jentene. Hvem har testet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke begynt å blø ennå, men det føles som om det er nær forestående. Tror jeg dropper å teste før i morgen.

Hvordan er det med dere andre? Jeg så at Askepott hadde fått positiv test. Er det fler?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei... jeg har testet, og testen som er tatt på rugedag 10 er svak svak positiv tror jeg...,kan skimte en strek der, men testen i dag å jeg det ikke på... så nå lurer jeg fælt....hmmm....

har fortsatt ikke begynt å blø, noe jeg gjorde sist...

Skrevet

Testet negativt i dag på rugedag 11, har fått brunt i crinonen som kommer ut, og brystene har mistet alt som heter ømhet.

Så over og ut for meg.

2 IVF Negativt

Hilsen

Dritt møkkings råtne egg kjerring

Skrevet

Samme her Mikkelure, har tatt blodprøve i dag på dag 12, men negativ test i går, så ingen håp om at det er noe utslag på den.

Håper vi rekker et forsøk til før jul..

Skrevet

Testa på rugedag 9, den var negativ. Tok testen så tidlig fordi jeg har fått positiv test så tidlig før. Symptomene jeg mener jeg kjente så godt igjen gjorde meg også skråsikker på å teste positivt denne gangen. Men nei..

Har ikke testa igjen siden det. Gidder ikke teste før onsdag, rd 14.

Kjenner veldig lite på kroppen, så er nesten helt sikker på at det ikke har gått denne gangen heller desverre. Blæh!

Skrevet

Negativ test på dag elve.. ny test imorgon dag fjorten.. men trur nok at det er over og ut.. Ingen fleire egg på frys og får ingen fleire dekte forsøk. så då trur eg det blir med mine to små...

Men tiden vil vise...

Skrevet

Jeg har testet i dag (en dag før tiden). Tok to forskjellige tester for sikkerhets skyld da jeg ikke brukte morgenurin. Ene var Clearblue digital og andre var Quick respons. Begge var positiv! Dette er mitt første prøverørsforsøk og jeg har ventet i 7 år på dette resultatet! :)

Et lite skår i gleden er at jeg har hatt litt brunlig utflod på papiret etter toalettbesøk, men ikke noe i do (for å være veldig nøyaktig og direkte med detaljene..) Iflg. de på Hausken var ikke det uvanlig, så vi får se da.

Det har vel egentlig ikke gått opp for meg, men en ting er sikkert og det er at jeg uansett er kjempefornøyd med Hausken som får det til på første forsøk på meg!

Lykke til til alle dere andre! Leste noe om "babystøv".. Jeg strør det om meg til dere andre slitere inn på her! Ikke gi opp!!! Når jeg har fått det til så kan alle dere andre få det til og!!!

Klem fra sjokkert "kommende mor"? Er det en eller to det ble nemlig satt inn to!?! Venter i spenning jeg...

Klem

Skrevet

Yohoo.... jeg har testet og der stod det Gravid!

Har vært utrolig svimmel i dag, i tillegg har jeg hatt følelsen av at mensen er på vei. Skulle egentlig ikke teste før onsdag (14), men klarte ikke holde meg og tok testen når jeg kom hjem fra jobb.

Nå kjenner jeg at jeg er i ferd med å legge meg på den rosa skyen, men tør ikke bli helt overbevist. Tar en ny test i morgen tidlig - og overmorgen....

Vårt første forsøk!

Skrevet

Heisann dere :)))

Rugedag 9, negativ, brukte quick respons

Rugedag 10, positiv, brukte CB Digital

Rugedag 11 (i dag), positiv, brukte CB Digital + at jeg tok urinprøve hos legen, den var også positiv. Men laaaang vei igjen og jeg er redd, men er sikkert flere som er det også :)

Lykke til til dere andre i uke 35 :)))

Skrevet

Skulle ha testet imorgen...men fikk mensen på fredag....tredje forsøk over og ut...

På alle tre forsøkenen mine har jeg fått tidlig mens....etter en uke første gangen etter innsett, andre gangen etter åtte dager og denne gangen fikk jeg mens på dag ni...jeg får ikke sjanse til å ta test engang før mensen er der....noen andre som har det likt....? noe jeg kan gjøre...?

Jeg er med godt mot denne gang....GIR IKKE OPP....SKAL TIL SAMTALE på haugesund sykehus den 18 sept for å gå gjennom alle tre forsøkene våre...vi får se hva vi gjør....

Er det noe som har tatt tre forsøk hos Hausken etter tre mislykkede forsøk i det offentlige? Noen som har blitt gravide eller ikke klart det?

Skrevet

jeg rakk ikke teste engang.. Skulle testet på fredag, men i går kom tante rød på besøk. Jeg begynte å bli pesimist i helga. Følte meg ikke gravid. Og det var jo riktig.

Jeg er bare klar for å sette inn fryseegg snart. Så fort som mulig og det er vel etter neste mens har jeg forstått.

Skrevet

Jeg tok en test i dag tidlig og den så sørgelig negativ ut. Vi har ingen egg på frys og bare et forsøk igjen. Nå er jeg motløs nå!

Skrevet

negativ i dag igjen..... uff.. tårene bare tiller og jeg vet ikke helt hvordan jeg skal håndtere det. Fjerde innsett og positiv test på rugedag 10, og negativ i dag:(

Uff... dette er vondt og slitsomt..... vanskelig å takle denne gangen.

har tre egg igjen på frys og så er det på siste forsøk etter det.... jeg er rådvill.... er det noen som har snakket med legene etter så så mange forsøk for å høre eventuelt hvorfor og eventuet bruk av andre medisiner....?

Jeg synes det er rart at de ikke snakker mer med oss ang eventuelt å prøve andre medisiner og sånn....

hilsen lille tåretrille.....:;;;(

Skrevet

Hei - så trist Bethnec !

Her strømmer blodet på - etter mislykket første søskenforsøk...

Men jeg må bare prise meg heldig for at vi har fått et barn !.

Forrige runde fikk vi klaff på tredje forsøk - etter negativit på andre hadde jeg mest lyst å bare gi opp. Jeg ba da om å få en samtale med legen - og fikk det.

Ikke det at hun hadde så mye "nytt å tilføre" men syntes det var godt å ta en prat i ro og mak med henne.

Jeg er sikker på at du kan få det samme om du ringer sykehuset ditt.

Ikke gi opp, postiv innstilling er viktig men innmari vanskelig !

Skrevet

2 IVF Tanta kom i dag og testen i dag tidlig var negativ.

Ute av dansen ja. :-(

Skrevet

Her var det ikke mye oppløftende lesning nei:( Det var trist med alle dere som enten har begynt å blø eller testet negativt. Det er vondt å gå gjennom mange negative forsøk, men vi får holde ut og trøste oss med at noen trenger mange forsøk før det klaffer.

Jeg skal ut å kjøpe noen tester etterpå. Er på rd 13, og skal teste i morgen. Er 99% sikker på å få negativ test desverre.

Er spent på hvordan det har gått med testingen til okeke i dag jeg.

Skrevet

Jeg har testet pos idag!!!! Er bare helt utrolig!!!! :))))))))))

Skrevet

Jeg har testet positivt i dag på rd 12:-)))))))))))))))

Skrevet

Jeg testet negativt i dag, som jeg regnet med.

Gratulerer igjen til alle som har testet positivt! Det ble faktisk ganske mange fra denne uka. Lykke til:)

Skrevet

Testet positivt i går ettermiddag (dag 13) Og positivt i dag tidlig!

Veldig glad, men redd.....

Håper det holder denne gangen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...