Anonym bruker Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Sønnen min er 14 måneder. Er forkjøla, så blir tett i løpet av natta og våkner av det. Har prøvd å legge litt under hodet for å få det høyere så han ikke skal bli så tett. Kan jeg begynne med pute, eller er det for tidlig? Har bare hatt ei lita flat til nå.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Hei=) Jeg har hatt en liten pute i senga siden han var baby.. vi fikk det anbefalt på sykehuset så han ikke skulle bli flat i bakhode... han fikk falkkrupp når han var 6 mnd å da gikk jeg over til juniorputa=) for da kom han litt høyere opp. =) så tror du godt kan begynne med den=)
Gjest Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 Begynte med juniordyne og pute da mine var 10 mnd jeg;)
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 begynte med juniorpute hos pappaen når snuppa var ca 5-6mnd. å når vi flyttet sammen rett før hun var 1år bruker hun kun juniorputen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå