Anonym bruker Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Ja jenter hvordan er sexlivet deres nå? Er 23 uker på vei og synes livmoren liksom snører seg sammen etter orgasmer o.l.. Har også vondt i bekkenet og det å ha sex frister dessverre ikke mye lengre da det gjør vondt! I tillegg er brystvortene såre og slikt så føler meg heller ikke spess atraktiv lengre. Er det flere enn meg som sliter?
didi0311 Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Føler meg ikke spesielt attraktiv nei, voksende mage, første tegn til råmelk (det var ekkelt) og greier, men sexen vil jeg da fortsatt ha!!! Sliter ikke enda, men det kommer vel......
Anonym bruker Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 kan ikke si at sexlivet blomstrer for tiden nei. er 22 uker på vei. synes det er litt ekkelt å ha sex når man kjenner den lille sparker der inne.
Giinaღ Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 Nei, er vel mer sympatisex jeg utøver om dagen. Ikke skjer det ofte heller, en gang i uka ca. Dessverre er ikke lysten på topp, selvom typen min fortsatt har.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2008 #5 Skrevet 8. september 2008 Hos oss er det motsatt, jeg kan ikke få nok. Føler meg som en nymfoman. Samboer syntes ikke det er så stas at jeg er helt i 100 hele tiden så jeg blir avvist endel og det er veldig sårende. Prøver å tillfredsstille meg selv men det er overhode ikke det samme. Får bare håpe på bedre tider eller at min lyst avtar litt etterhvert men slitsomt er det.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2008 #6 Skrevet 8. september 2008 for å si det sånn, det skjer på MINE premisser, og ikke hans.. det er veldig opp og ned..litt ekkelt å tenke på de små sparkene(som ikke er så langt unna for å si det sånn!!) Det er vikti gå forklare samboer så han ikke innbiller seg at det er han det er noe galt med.. hvis vi(gravide) avviser våre samboere kan også de bli såret..!!! lykek te jenter/damer:-P
Anonym bruker Skrevet 8. september 2008 #7 Skrevet 8. september 2008 Her er det ikke så veldig mye sex... Får ofte veldig vondt mens vi holder på og må ligge helt stille på slutten og la han gjøre hele jobben, det er ikke så trivelig... Får så vondt i nederste delen av magen... Men, dette er sannsynligvis siste svangerskap på oss, så da får vi heller holde ut. Er jo verdt det til slutt da!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå