Anonym bruker Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Jente på 3 år. Vert småforkjølet, dvs litt tett og snørrete (blangt snørr) siden før helga. Ingen feber· Fint lite hoste. I natt, vokna og sytra, målte feber, hadde 38,3. Sovnet igjen, var blid og fornøyd når hun sto opp. Målte ikke feber da, men kjente hun var ikke varm, Nå har jeg nettopp levert henne i bhg, og er usikker på om det var rett.....siden hun hadde 38,3 i feber i natt..... Jeg har fri i dag, men føler jeg trenger noen timer her hjemme......
Anonym bruker Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Det går sikkert bra.. Men jeg ville holdt mitt barn hjemme hvis hun var sånn, tydlig tegn på at noe er på gang når hun hadde feber i natt, pluss at den er mye lavere på morgningen å øker utover dagen..bhg i dag vil kanskje gjøre at hun blir mye værre og syk i mange dager, hvis hun hadde vært hjemme i dag fikk hun kanskje blitt bedre og frisk i morgen..men dette er jo bare spekulasjoner.. At du skriver her å spør viser jo at du er usikker på om hun er frisk og om det var lurt at hun gikk i bhg.. Ring barnehagen å be de sjekke formen hennes, du kan jo også hente henne litt tidligere idag.. Jeg vet akkuratt hvordan du føler, ikke alltid lett å vite om de er friske eller syke, min datter kan også være blid å virke fin form selv om hun er syk..når min datter er urolig om natten er det et tegn på at hun begynner å bli syk..
Anonym bruker Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 38,3 er vel ikke sånn kjempehøy feber på en treåring. Ville nok allikevel holdt vår hjemme en dag i samme situasjon, for å se an formen (særlig hvis en av oss uansett hadde fri). Men levert er levert. De ringer deg vel uansett dersom hun virker dårlig, og så kan du jo heller hente tidlig slik at hun får litt ekstra tid til å slappe av hjemme i ettermiddag? Kanskje dere kan kose dere sammen med te eller kakao og en film?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå