lille oscar + bebis Skrevet 8. september 2008 #1 Skrevet 8. september 2008 Guttongen på 4 mnd har nå hatt 3 bleier siden i gårkveld med KNALL grønn bæsj! den er så grønn som gresset på hipp-reklamen over her... Første bleia var det bare grønt slim, det var ikke bæsjekonsistens... og de to neste var det bæsj i, men veldig klar grønnfarge! vet at det er normalt at babyer får grønn bæsj innimellom, og det har han hatt før... men det var mørke mosegrønn... Syns dette var skikkelig ekkelt,spesielt med slimet! Han har vært skikkelig urolig i natt også, fikk ikke sove og jeg måtte bysse bysse bysse bysse... Er det normalt med så klar grønn bæsj og slim? Kan legge til at jeg har hatt litt vondt i puppene i det siste også... ikke på brystvorta, men i melkegangene? tilstoppet melkeganger?? kanskje det har en sammenheng? at hvis han drikker av brystet, så får han i seg litt betennelse???????? np
Tante Bassa Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 Teo hadde sånn grønn, slimete bæsj for et par mnd siden. Jeg ringte helsesøster og spurte, og fikk til svar at det var pga noe jeg hadde spist slik at han fikk vondt i magen.
nungo Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 Jenta mi hadde også slik når hun var 2 1/2 måned tror jeg. Gikk på helsestasjonen og helsesøster sa det var en infeksjon - hun hadde lite grann øyebetennelse på det tidspunket og helsesøster sa at det var svært vannlig at slike betennelser/infeksjoner "vandrer" til magen på de små. Det er ikke farlig og går over i løpet av et døgn eller to. O almentilstannen hans er god og det ikke varer ved, så er det sjeldent nødvendigt å dra til legen, men er du urolig er det altid lurt å ta en tur om helsestasjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå