Gå til innhold

Småbarns treff i Ålesund område???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er noen form for småbarns treff i ålesunds onråde? hadde vert litt kjekkt og fått truffet andre småbarns mødre og småtasser??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen???

Skrevet

på 3 trimester var det iallefall treff hver onsdag. Jeg var ikke emd på det da, men nå har jo sikkert mange av de fått..så kanskje de fortsetter med å treffes med babyer?

Jeg kjenner faktisk ingen i min omgangskrets med babyer. De yngste er 1 år da..men min er bare 3 uker.

Men trur jeg er for sjenert til dukke opp på sånt treff hehe..Men sikkert kjekt da :)

Skrevet

Veit ikkje om noko - trur ikkje det er så veldig vanlig å bli tilbud noko når du ikkje er 1.gang. Må nesten leite rundt sjølv - vi er ikkje med å noko:-(

Skrevet

Har ikke vært på noen sånne selv, men har sett oppslag om treff både på Blindheim bedehus og på Bogneset (ifbm Sanitetshjemmet). Er også et hus på Aspøya, på høyre side før broa til Hessa, der det visstnok er treff 1 gang i uka. Ellers fins det babysvømming på Moa, babysang diverse steder og mor-barn-trim på Tren. Så burde være mulighet til å finne noe du kan bli med på!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...