Gå til innhold

Da tilhører jeg ikke mars 2009 lenger...


Flo_Isak

Anbefalte innlegg

Fredag var jeg og min samboer så uheldige å miste den lille spiren inne i magen. Var 13+1 på vei, så hadde så smått begynt å fortelle det til venner og bekjente. Men på en måte godt at folk vet det også,for da kan jeg tillate meg å være trist og lei uten å måtte skjule hvorfor.

Var vår første spire, men får håpe vi klarer å få det til igjen snart. Begynner prøvingen igjen etter anbefalt ventetid, vil så gjerne bli gravid igjen å få baby i løpet av 2009...

Merket forandringene i kroppen onsdag kveld, men reiste ikke på legevakta før torsdagskvelden. Der sendte de meg hjem igjen med beskjed om å komme tilbake mandag for ul...

Fredag ble smertene og blødningene så store at jeg måtte reise på sykehuset der jeg kom inn til gyn. pol. og fikk konstnatert en sa...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg!

Det var veldig trist å lese at dere mistet... Det er så vondt, kanskje spesielt siden det er det første barnet deres. Vi mistet også første gang, tok lang tid å komme over og var verre for min mann enn jeg først antok. Han måtte jo trøste stakkars meg, jeg så ikke ham opp i det hele for jeg var så tynget av sorg selv. Har dårlig samvittighet for at jeg ikke tok litt vare på ham også...

Ønsker dere all mulig lykke i tiden fremover, håper det kommer en liten baby til dere også i 2009. Og det er helt lov å være lei seg, svigermor som selv har sa to ganger kunne ikke forstå hvorfor det var så fælt for oss og heller ikke hvorfor vi måtte fortelle det...Vi er forskjellige og bør få lov å takle det på hver vår måte. Ta vare på hverandre! stor klem B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjempetrist å høre! Vet hvordan du har det. Mistet selv for 3 uker siden. Var da 11 uker på vei og det viste seg det var med tvillinger. Så det ble dobbelt så trasig da det skjedde, siden jeg mistet begge to. Jeg begynte å blø litt en søndag og var hos lege på mandag. Ble sendt i Ul tirsdag, men mistet den første før jeg kom så langt, den andre mistet jeg på sykehuset...ble utskaping og hele pakka. En kjempetrist opplevelse jeg ikke unner noen! Men vi må bare se fremover. Vi er så smått begynt å prøve igjen, kan ikke gi opp vet du:-) Håper det går bra med deg og at dere lykkes igjen snart. Kanskje treffes vi igjen her under en anne terminklubb:-) Klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har mine tanker hos dere i kveld.... Jeg vet hva dere går igjennom,da jeg selv fikk en MA sist torsdag, da var jeg 13+1 og min lille engel hadde sluttet å leve i uke 11 =( dette er ikke noe jeg unner noen...

 

Det er bare så kjempe trist at englene våres ikke fikk være med oss her lenger...

Men det er godt vi kan gjemme dem inni hjertene våres å ha dem med oss alikevel...

 

Stor klem

fra en som ikke lenger får

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hegevt og Barn i mars 2009

 

Takk for fine ord fra dere. Godt å vite at vi er flere som er gjennom det samme, selvom jeg ikke unner noen andre denne sorgen.

 

Får håpe vi alle tre er heldige å få en ny spire snart. Jeg trøster meg hele tiden med at jeg vi ha en baby i løpet av 2009. Men, tenk så tungt det blir om spiren ikke sitter, eller om jeg må gjennom det samme en gang til.

Betryggende å vite at jeg kan få ul allerede i uke 8 når jeg blir gravid igjen, blir nok godt å få vite at det står bra til der.

Men syns det er så lenge til vi kan fortsette prøvingen. Orker ikke vente 2 uker uten sex, for så å vente med å få spiren til å sitte helt til etter neste menstasjon. Jeg vil ha den til å sitte NÅ!!!

 

Om dere vil er det bare å sende meg en personlig melding.

Syns det er hyggelig å bli kjent og prate med flere som er her inne.

 

Min baby vil alltid være med meg inne i mine tanker. Vil være min første baby som jeg aldri fikk bli kjent med. Mars 2009 kommer til å bli en tung måned for meg, mnd da den lille babyen egentlig skulle få komme ut å hilse på mamman og pappan sin...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...