Cala75 Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 Har begge deler liggende etter storesøster. Gutten er 5 uker og bruker foreløpig kun Dr. Browns. Men for et pes med alle de delene som må vaskes og steriliseres. Dere som har erfaring med begge deler, har Dr. Browns denne gunstige antiluft effekten også for eldre barn? Tenkte kanskje når han blir f.eks. 3 mnd så vil det være like bra med Avent?
Gjest Skrevet 8. september 2008 #2 Skrevet 8. september 2008 hei Har hatt samme problem. Ville gjerne bruke aven fordi dr,brown er så slitsomme å rengjøre. Men det har kun funka med dr.brown frem til nå. Synes det kom alfor fort på avent sine flasker og hun rakk ikke å kjenne at hun ble mett og ble sinna når flaska var tom selv om hun hadde fått nok og dessuten satt hun melka av vrangstrupen hele tiden. ..Så dr.brown har vært best. Har prøvd mange andre merker også. Nå er hun 3 mnd og vi har begynt å innføre avent igjen. Nå går det mye bedre, heldigvis. Vi bytter litt på, men har tenkt å gå over til avent på heltid etterhvert.
Anonym bruker Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 Man må jo nesten prøve seg fram hva som fungerer best for akkurat ditt barn:) Tuppa mi har tatt mange flasker, men da hun var bittelita var det kun smokkene fra dr browns som var noe:) Men hun har aldri hatt kolikk eller vært mer plaget med magen enn normalt! De to dr brownsflaskene jeg kjøpte bruker hun enda:)
MiaKristin Skrevet 20. september 2008 #4 Skrevet 20. september 2008 For oss er det Dr. Browns som gjelder. Avent var do dritt hos oss. Gjorde jo absolutt ikkenoe godt ang. det å svelge luft for ungen .. Men det kan jo være poden her som er litt sær. Hehhe Selv om det er mange deler å sterilisere så går det så fort atte. Er ikkeno problem her hvertfall, men man gjør joalt for at poden skal ha det godt:)
Anonym bruker Skrevet 20. september 2008 #5 Skrevet 20. september 2008 Har aldri prøvd noe annet enn Avent, og det har aldri vært noe problem verken med det ene eller det andre hos lillegutt. Begynte med smokk en og to. Gikk over til smokk 3 når han ble 3 mnd.
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 23. september 2008 #6 Skrevet 23. september 2008 jeg brukte dr. brown sine flasker de 2-3 første mnd. Hun var så liten i munnen så greide ikke å suge skikkelig på avent sine, men når hun begynte å nærme seg 3 mnd så begynte vi med avent siden hun skulle jo ha mere melk og da syns jeg flaskene ble så lange og uhåndterlige..hehe..tok så stor plass når jeg kokte de. (sikkert bare jeg som syns det var "vanskelig" da..hehe..nå bruker hun bare avent og det går kjempe bra. hun har ikke hatt noe kolikk eller noe anet "galt" med magen sin. bruker fortsatt smokk nr 2 vi da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå