Gå til innhold

Jeg trenger tips til en slem, men genial måte å hevne meg på eksen på, men det må være noe "diskret"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Orker ikke å gå inn på hva slags kødd vedkommende har vist seg å være, men tro meg, han fortjener nok det aller meste dere har å komme med.

Saken er i alle fall at jeg fremdeles har nøklene til leiligheten hans, og han reiser på ferie i ei uke i morgen. Og jeg kjenner på hele kroppen at denne anledningen KAN jeg rett og slett ikke la gå fra meg.

Jeg har hørt historier om rekeskall i gardinstengene osv, og jeg er nok helst ute etter noe i den duren - noe som svir, men som han likevel ikke kan "ta" meg på (med mindre han finner rekeskallene så klart ;-))

Har forresten tenkt på bittesmå doser av kløpulver i undertøyskuffen også. Det passer liksom bra ettersom han garantert kommer til å fly rundt og pule hva enn han klarer å nedlegge i løpet av ferien, så kan han heller få lure på hva han har pådratt seg etter hvert...

Men jeg vet at det finnes MER der ute man kan finne på av faenskap, så kåm ån - gi meg slemme, geniale og spenstige tips! Jeg vet dere kan.

Jeg har alltid vært snill jente, men nå gir jeg en lang faen i påstander om at hevn ikke "hjelper", jeg vil rett og slett bare at denne dritten skal få svi ved at hverdagen hans på mystisk vis brått blir litt mindre uproblematisk.

Men - han skal ikke skjønne at det er "plantet" og han skal ikke skjønne at det er meg...

Skrevet

Jeg har ingen forslag til deg..

Men hva HVIS han finner ut at det er deg? Da kan han vel politianmelde deg for å ha vært i huset hans?

Vil du risikere det da? Går vel som hærverk..

Skrevet

regner med du mener ''uskyldige'' ting, men som samtidig svir og ikke er farlige?

tja...rekeskall i gardinstanga var det første jeg tenkte da jeg leste overskrifta.

kløpulver i undertøysskuffa.

avføringsmiddel i saftklaska. ikke mye,men nok.

avføringsmiddel i alt han har som er åpnet fra før av. så det ikke bare er saft liksom....

i smååååå doser da....

laktulose f.eks.....ikke direkte avføringsmiddel, men hjelper til å smøre tarmen slik at avføringen ''får fart på seg''

når strømmen går her så detter hovedbryteren ned og vi må dytte den opp igjen.

dytt bryteren ned slik at han trpr strømmen har gått....så går alt han har i fryseren og kjøleskapet til helvette....

Skrevet

Tiss på madrassa hans (under lakenet så det ikke syns). Vil lukte temmelig ille etter hvert og skremme bort enhver kvinne:)

Legg noe illeluktende i sluket på dusjen.

Tips noen kriminelle om at han er bortreist og hvordan de enkelt kan bryte seg inn.

Gift i potteplantene slik at de dør.

Hell noe etsende i vasken slik at rørene blir ødelagt.

Skrevet

Anonym 22:22, du mener vel ikke seriøst at dette er ok ting å gjøre?!

Tipse kriminelle og ødelegge rørene kan da ikke sammenlignes med kløpulver i boxeren..!

Skrevet

Hev deg over han ved å ikke hevne deg. Hvorfor skal du synke på hans nivå?

Det beste for deg selv er å bli helt likegyldig i forhold til alt han gjør.

Lykke til!

Skrevet

Hehe jeg ler meg hjel. For noen morsomme forslag. Ikke akkurat noe jeg ville funnet på å gjøre, EVER. Men morsomt å bare se det for seg :)

Skrevet

Hun var ute etter slemme tips som ikke kunne spores til henne. Jeg fulgte bare oppmodningen. Jeg har god fantasi, men ville nok aldri gjort noe av dette selv:)

Skrevet

Det har jeg gjort i 2 år, overse og være iskald. OK, de opplever det som ekkelt innimellom, men gir liten personlig tilfredstillelse. Men jeg har vertfall alt mitt på det rene :)

Skrevet

Ja, mener "uskyldige" ting som likevel svir.... Jeg er ikke typen som knuser folks innbo, tisser i senga eller tipser kriminelle liksom.

Greia er at han lever så jævlig LETT, han har liksom aldri noen problemer - alt er bare kjekt og greit for ham og han bryr seg ikke om en dritt, heller ikke om hvordan han oppfører seg mot andre. (I følge karmaloven burde han ha ligget i rennesteinen og tygd på døde rotter by now, men noe har visst svikta et sted på veien.)

Jeg vil ikke skape noe helvete for ham, men å diske opp med et par diskrete småting som hadde gjort at livet hans en kort periode ikke gikk 100% på skinner hadde vært barnslig deilig å få til.

Går det an å kjøpe levende kakerlakker i Norge, forresten..? Mulig noen har lyst å bo i kjøkkenskapet hans.

- HI

Skrevet

Sirisser og gresshopper får man jo kjøpt. Vet ikke om de liker mel og sånt jeg..? ;-)

Skrevet

hør på dyrebutikk om det er mulig å få kjøpt=P

akkurat den hadde jo vært dritarti da...

men skru av hovedbryteren inne i sikringsskapet slik at all strøm skrur seg av. da dør alt i fryser/kjøleskap.....

laktulose i saft/andre drikker.....

sukker i bensin tanken hans.

gå i skaugen å hent maur å slipp løs i stua hans......

Skrevet

Jeg kommer aldri til å synke ned på hans nivå; så dårlig greier jeg faktisk ikke å oppføre meg.

-HI

Skrevet

Sukker i bensintanken vil ikke utgjøre noen forskjell. Det har de testet på Mythbusters ;-) Det vil, om noe, gjøre at motoren yter bedre :-p

Skrevet

Skru på alt som heter lys, tom varmtvannsberederen for varmt vann ett par ganger, varmekabler skrus opp, gjør alt for at han skal få ei helvetes strømregning! Men sørg for at alt er normalt til han kommer hjem da..

Skrevet

Han har dessverre ikke bil, men jeg vurderer å være litt slem mot sykkeldekkene hans...

-HI

Skrevet

Søl melk på sofaen, teppene osv, legg ost med kraftig lukt mellom sofaputene, under sofaen og senga..

Skrevet

maur i stua ja! på kjøkkenet! ved kjøleskapet. inne i skapene hvor det kanskje står litt sukker osv=) kan liksom ikke spore det tilbake til deg....

Skrevet

Legg igjen noen "brukte" kondomer med sæd-liknenede greier i.

Legg igjen en sxy truse også, da tror han du har knulla i senga hans.

Putt noe stort i dassen og trekk ned. Da blir det oversvømmelse.

Ta med deg alt av dopapir.. da får han ikke tørket seg i den stygge ræva si når han kommer hjem.

Insekter i truseskuffen.

Skru på all strøm.

Ødelegg lyspærene hans, så det er helt mørkt når han kommer hjem.

Skrevet

Skriv "kjærlighetsbrev" til han og få han til å tro at han har en hemmelig beundrerinne som vil møte han. Så får du en mann til å stille opp og si at han trodde han var homse!

Skrevet

Legg en bunt med bananer på et fat midt på stuebordet hans, det vil bli angrepet av bananfluer som han ikke greier å bli kvitt på mindre enn 30 dager da de reproduseres veldig kjapt.

Sett på ei lampe rett ved et vindu som er litt åpent og alt av insekter vil finne veien inn i leiligheten hans.

Ring mobiltelefonselskapet hans, og avbestill abonementet hans.

Sperr alle kortene i banken hans.

Om han har ny dame eller noe lignende, legg en brukt knall rød og sexy truse i senga hans/bak sofa putene.

Trantabletter i dusjhodet. Setter en sinnsyk lukt på håret.

Skrevet

Hahahahaha, dette var morsom lesning!

Skrevet

vask doen med tannbørsten. Ta bilde av dette, som ikke viser deg selvsagt, og send han etter noen uker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...