Feb09 Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 Hei! Har en sønn på 4 som heter Erlend, og venter nr.2 på nyåret..Men, hvilke navn passer sammen med Erlend? Håper noen kan hjelpe oss litt! Vet ikke om det blir gutt eller jente:) KLEM
Baby<3 Skrevet 7. september 2008 #2 Skrevet 7. september 2008 Elin Ella Eirin Malin Marte Kristin Vemund Endre Erik Eskil Even Sondre
Gjest Skrevet 7. september 2008 #3 Skrevet 7. september 2008 Synes Erlend og Margrete er en helt fantastisk kombinasjon. Ellers liker jeg disse, som jeg synes passer fint, Erlend er forresten et utrolig flott navn! Erlend & Kristin Erlend & Margrete Erlend & Viktoria Erlend & Nikolai Erlend & Oskar Erlend & Olaves Erlend & Snorre Erlend & Johan Erlend & Vetle
StorkeMammaen Skrevet 7. september 2008 #4 Skrevet 7. september 2008 Erlend er så nydelig! Hva med: Peder Gabriel Eirik Sondre Jørgen Oskar Ludvik Gaute Nikolai Alva Eline Elisabeth Mathilde Karoline Othilie Hmm, erlend passer jo nesten til alt, et perfekt navn. Syns spesielt Eline var nydelig til, og Alva. På guttesiden, Ludvik og Nikolai. Lykke til..
Gjest Skrevet 7. september 2008 #5 Skrevet 7. september 2008 Erlend og August Erlend og Toralf Erlend og Brede Erlend og Bård Erlend og Lorentz Erlend og Agnes Erlend og Regine Erlend og Lydia Erlend og Dagmar Erlend og Dagny
prebs Skrevet 8. september 2008 #6 Skrevet 8. september 2008 Erlend og: Anders Håkon Simen Jørgen Sverre Lars Olav Peder Ingvild Ingeborg Kristin Mari Hedda Anna Johanne Agnes
prysseluskan Skrevet 8. september 2008 #7 Skrevet 8. september 2008 Disse synes jeg passer sammen med Erlend (med fare for at jeg gjentar alle forslagene over): Henning Amund Jørgen Askild Viljar Frida Ingvild Marthe Live Sanna
Lillemus Mei Skrevet 8. september 2008 #8 Skrevet 8. september 2008 Stemmer på Erling og Håkon eller Erling og Kristin. Det må være norrøne navn sammen synes jeg!!!
Lillemus Mei Skrevet 8. september 2008 #9 Skrevet 8. september 2008 Erling og Jristin ble kanskje litt Kristin Lavransdatter..? Ikke rart jeg syntes de passet! Men det bør være norske, enkle navn sammen, ikke noe poppis eller c eller k..
Feb09 Skrevet 8. september 2008 Forfatter #10 Skrevet 8. september 2008 Takk for såå mange fine svar! Nå har vi virkelig fått noe å diskutere her, og det trengte vi! Hilsen meg igjen!
Tutto og snuppo Skrevet 8. september 2008 #11 Skrevet 8. september 2008 Erlend og Oskar Erlend og Håvard Erlend og Håkon Erlend og Vegard Erlend og Vebjørn Erlend og Sindre Erlend og Johannes Erlend og Magnus Erlend og Johanna Erlend og Margrethe Erlend og Mathea Erlend og Kristine Erlend og Ragnhild Erlend og Magnhild Erlend og Andrea Erlend og Martha Uansett kva du går for, så er iallefall Erlend eit kjempefint namn! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå