Gå til innhold

Noen flere førstegangs på 30+ her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg litt gammel her med mine 33 år på baken ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fyller 31 i år og er gravid for første gang :-) Hyggelig at det er flere av oss her inne!

Skrevet

Jeg blir veldig snart 32... og skjønner hvordan du føler det, men bryr meg ikke om det! ;)

Skrevet

Jeg er faktisk 34 og førstegangs- rekker til og med å bli 35 i god tid før baby kommer... Kjenner at jeg er litt bekymret for snittalderen i barselgruppa...

Skrevet

Herlig at vi er flere :-) '

Er 31 år og førstegangs.

Skrevet

Jeg har fylt 32 når jeg får første barn (1. mai: ) men har ikke tenkt å gi meg med én... ; D

Alder har ikke så mye å si, bare kanskje i positiv forstand? Jeg har aldri følt meg mer klar for dette enn nå... Lykke til flotte 30 + damer!

Skrevet

Oi så mange jo! Føler meg ikke alene lenger! Lykke til alle sammen :-)

Skrevet

Jeg er 30 år og venter nr. 3. Perfekt!!! Kjekt at der var så mange andre 30+ her.

Skrevet

Hei! Er 31 og førstegangs, men blir 32 til termin11.mai. Føler meg ikke gammel. Tenker at jeg har god tid og rikelig med livserfaring å by på. Far er 1år yngre enn meg. Gleder meg som en....unge ;-)

Skrevet

Så gøy at vi er flere "modne" førstegangsgravide her :-) Håper vi kan følges ad frem til mai. Jeg har for øvrig også termin 11. mai :-)

Skrevet

Min termin er også 11. mai foreløpig! :)

Skrevet

Hei!

Jeg er 30, førstegangs og har foreløpig termin 20.mai :)

Skrevet

Hei:-)

Jeg er også 30 år og førstegangs. Termin 12. mai :-)

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei hei!

Er 31 år og førstegangsfødende! Føler egentlig at timingen er utmerket, føler meg moden for det nå og gleder meg enormt!!

Klem:-)

Skrevet

Neida, jeg er 30 det må jo være en flott alder å få sitt første barn.

vi får holde sammen ;)

Skrevet

Hei

Vet ikke helt om jeg får være med her? Jeg er 29, blir 30 det året jeg skal ha. Foreløping termin er 29 mai.

Skrevet

Hei! Jeg er 30, men har fylt 31 når nurket kommer. Jeg har termin 13. mai, samme dag som mannen min har bursdag, det er jo litt pussig. Men det er vel sjelden termindagen klaffer med den førstefødte.

Skrevet

Hänger på jag också. 32 år och gravid för första gången. Dessutom "utlänning" med bara svenska gravida vänner så jag kan behöva lite vägledning i systemet ;-) Har termin 25 mai enligt kalendern här på BIM.

Skrevet

Du er ikke alene ser du :-)

Jeg er 34 og skal ha min første. Har ternin 27. mai.

Skrevet

Jeg ble 30. i august og førstegangsfødende. Synes min alder er perfekt:-) Jeg har termin den 27. mai.

Skrevet

Jeg er 30 år og venter også min første. Har termin 1.mai :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...