Gå til innhold

Trilletur til Ullevålseter :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Ullevålseter har egne nettsider(www.ullevalseter.no), iflg disse er det en kafé der, man kan kjøpe litt av hvert der oppe. Ser ikke noe vedr medbragt. De har åpent hver dag fra 9-17, men stengt mandager.

Da sees vi kanskje imorgen, alt avhengig av hvordan natten blir.. :)

L+J

Jeg har gått ruta på lanngrenn, og det er mye oppover for rumpetrening :) Men heldigvis noen flate partier også. Fordelen er jo nedoverbakkene hjem. Tror man kan ha med medbragt på kafeen, så lenge man kjøper noe (kaffe/toddy el).

Gleder oss til å treffe dere igjen :)

Annonse

Når rakettrumpan har fått dreisen over seg kan vi med god samvittighet ta bolle til kaffen Gro :)

Forventer at du synger "lille Oskar edderkopp" på toppen Jenny, hihi.. :)

Mamma og Ella gleder seg til tur - det er meldt super bra vær!!

Sees snart flickor!

Så bra, O! Har ikke sett dere på lenge! Tar med muffins! De blir nok krønsja i turposen, men greit å ha litt ekstra å gå på opp bakkene!

Vet noen om herr- og frustrand kommer også??

Og ser vi noe til vipspips?!? Ha! Hun er vel for opptatt med å planlegge neste treff i heimen...

Jeg var på trilletur til Ullevålseter nå på tirsdag. Brukte en drøy time opp og ble god og varm - er en del oppoverbakker, men ikke for ille. På kafeen mener jeg det stod skilt om at det ikke var lov med medbrakt drikke inne. Selv spiste jeg medbrakt lunsj ute i sola og tok en kaffe + vaffel inne etterpå mens jeg ammet. Fungerte supert det:) Er evigheter siden forrige gang jeg var med på noe som helst med dere, så i morgen har jeg ryddet unna andre planer og er klar for tur til Ullevålseter klokka elleve. Sees da.

TUSEN TAKK FOR EN FLOTT TUR!!! Det var kjempeknall!

Piamari; vi ventet til ca 11.15.

Silje-endelig mamma: hvor er du!?!?!? Det var muffins i dag!

Gleder meg masse til neste tur.

Og så er det bare å beklager Katie77........... Jeg tror jeg skal lage et par muffins "special for you". Dobbel daim med walters mandler? Høres det greit ut???

Åååh, hadde så lyst til å bli med på tur idag altså! MEN hadde allerede avtale med en venninne.. Muffinsene dine burde jo ha vært grunn nok til å droppe den avtalen, så hvorfor ga du ikke beskjed før?? hehe.. Skal prøve å være litt mer aktiv neste uke :) Kino torsdag??

God helg folkens!

klem

Hva om vi tar med REN SJOKOLADE og... ikke drive å gjemme det bort i bakverk (misforstå meg rett I, digger muffinene dine).. Jeg skal klare å stå for 200gr walters sjokko... NAM!

Vi gleder oss allerede til neste tur :)

Blir det stopp med servering på turen K?

Silje - nå er det oppstramming! Drive å treffe andre folk, hva er det for no? Hihi..

Nyt helga folkens, det skal vi!

Klemmer

Takk for utrolig flott tur i dag :) Junior og jeg har vært helt kaputt i efta, så jeg slokna samtidig som han i nitiden.... og våknet nå som det er natta...

Gleder oss allerede til neste treff - muffinsene var knallgode I :)

God helg jenter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...