Guttebaby:) Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 Vi har dåp til helga og aner vireklig ikke. Har ikke tenkt på dette før folk har begynt å spørre hvem som skal gjøre hva... Hva har dere gjort???
LinePine*Og Alexandra* Skrevet 7. september 2008 #2 Skrevet 7. september 2008 vi har to barn, til vært første var det sambo som bar og jeg tok av lua, og til sistemann bar jeg og sambo tok av lua besteforeldrene maste fælt om å få lov, men gjorde det slik så ingen ble sjalu!
Gjest Skrevet 7. september 2008 #3 Skrevet 7. september 2008 Her har pappaen båret jentene til dåpen, jeg har tatt av lua, og i dåpen til minsten så tørket storesøster håret hennes:o) Og en av fadderene tente dåpslyset. Koselig:o) Lykke til med dåpen!
LinePine*Og Alexandra* Skrevet 7. september 2008 #4 Skrevet 7. september 2008 ja, det gjorde eldstemann her og, var så flink til å tørke att!!! jeg begynte nesten å grine litt og hihi
Guttebaby:) Skrevet 7. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. september 2008 Hm.. det hørtes ut som en smart løsning... virker som om det forventes at andre skal gjøre dette...
Gjest Skrevet 7. september 2008 #6 Skrevet 7. september 2008 Veldig rørende når de små får være med og ha en oppgave i seremonien, kjempestas:o) Godt det er fler mammaer som er lett rørte, hihi, blir jo helt tullete!
Guttebaby:) Skrevet 7. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. september 2008 TUSEN takk jenter.. da rusler jeg ned til samboer og spør om han kunne tenke seg å bære og jeg ta av lua:) Trallalala.. da fikk jeg svar på hva som var vanlig, og føler meg lettet:)
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 7. september 2008 #8 Skrevet 7. september 2008 jeg har bært begge barna, og samboer har tatt av lua. Ville ikke velge en "favoritt" blant fadrene.
ballblom Skrevet 7. september 2008 #9 Skrevet 7. september 2008 Tenkte jeg bare skulle fortelle hvordan det var i "gamledager" og på ekte kristent vis. Da var det nemlig meningen at den eldste kvinnelige fadderen bar babyen, og den yngste kvinnen som er fadder tar av luen :-)
camosilla Skrevet 7. september 2008 #10 Skrevet 7. september 2008 Pappan bærte og jeg tok av lua og tente lyset.
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 8. september 2008 #11 Skrevet 8. september 2008 Vi hadde 4 faddere til jonas. Min søster bar og hans bror tok av luen. Ellers var bestemødrene faddere.
playground princess Skrevet 8. september 2008 #12 Skrevet 8. september 2008 Vi hadde dåp i går, frøkens onkel (min samboers bror) bar, jeg tok av lua og en nevø (min søsters gutt) tørket hodet. Vi bestemte oss for at noen fra sambos familie skulle bære siden vi brukte min families dåpskjole.
lille sprelle Skrevet 8. september 2008 #13 Skrevet 8. september 2008 bestemor bar og yngste fadder (16 år) tok av lua
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå