Gå til innhold

TFK twinner twist!!

mortherese=mamma til twins! :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ok, tusen takk for svar! :)

Har du da kjøpt hardbager? syns jeg ikke får noen "kontroll" hvis de skulle ligge fra meg! Men den duovogna med orginal hardbager ble jo ganske dyr da... Æsj, jeg som hadde bestemt meg for den vogna!

Vet ikke prisen i sverige vel? :)

Jeg har kjøpt med hardbager ja :) Har kjøpt den nye duovogna med separate kalesjer på sportsdelen og separate fotbrett. Ble dyrt ja, men jeg var så heldig å få 10.000 til vogn av min bestemor. Hvis ikke hadde jeg nok befunnet meg på bruktmarkedet.:) Men, hvis du skal kjøpe vognen ny, anbefaler jeg deg å bestille den snarest. TFK vognene er visst blitt så utrolig populære og utstyrsforretningene får ikke bekreftet leveringsdato. Da jeg bestilte i slutten av juni, fikk jeg beskjed om at det var ikke sikkert at vognen kom før i oktober. Men, jeg har fått den allerede. I hvertfall det jeg fikk beskjed om. Pris i sverige vet jeg dessverre ikke :)

Annonse

Vi var og så på vogna idag. Den kostet 6299, + 2599 for to hardbagger.

+ regntrekk og evt dunposer. Så pengene skal få fly ja. MEn hærlighet for en grei vogn da! Etter å ha sett den så er det liksom ingen andre som frister.

Her i stavanger sa de at de hadde den på lager, jeg måtte jo selvfølgelig spør etter å ha lest dette innlegget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...