S. Skrevet 7. september 2008 #3 Skrevet 7. september 2008 Aurora, definitivt. Synes Emelina er penere med v, Evelina.
LilleTrille med en tulle Skrevet 7. september 2008 #6 Skrevet 7. september 2008 Hm liker både Nikoline og Aurora, men hadde Evelina vært er hadde jeg valgt det. Nå velger jeg Nikoline, er i Nikoline humør i dag<3
Gjest Siklerotte Skrevet 7. september 2008 #10 Skrevet 7. september 2008 Jeg kjenner forresten en som heter Emelina, og det er sjeldent folk klarer å si riktig... Typisk navn det blir kallenavn ut av. Samme med Nikoline - blir fort Niko... Men jeg tenker jo særskilt på slik da jeg ikke liker kallenavn;)
StorkeMammaen Skrevet 7. september 2008 #12 Skrevet 7. september 2008 Av de så blir det Aurora, søtt navn. Hadde det stått Evelina/e så hadde jeg valgt en av de to. Nikoline minner mest om Nicotinel! Lykke til.
Tieran Skrevet 8. september 2008 #14 Skrevet 8. september 2008 Aurora - Fint Emelina/e - Emelina er veldig fint, evt Evelina Nikoline - Liker ikke
Maya_1 Skrevet 8. september 2008 #18 Skrevet 8. september 2008 Av disse må det bli Nikoline (eller aller helst Nicoline etter min smak da)
sonne Skrevet 9. september 2008 #22 Skrevet 9. september 2008 Liker Emeline og Aurora omtrent like godt..holder kanskje en liten knapp på Emeline
lilleBo Skrevet 18. september 2008 #24 Skrevet 18. september 2008 Liker også Albertine og Tomine.... som er litt i samme stil som dine øvrige navn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå