Gå til innhold

Blomsterdekorasjon til dåp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Hart dere forlsag til blomsterdekorasjon til dåp? Jeg synes nelliker er litt kjedelig, og vil gjerne ha noe litt utenom det vanlige. Tenkste på små skåler med blomster og telys i vann - i lilla- og blåtoner..? Forslag til blomster som egner seg? Eller andre ideer??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kanskje du kan høre med blomsterforretningen der du bor? kan hende de har noen tips? :) kanskje de kan finne noen blomster som flyter fint i vann, og kombinere de med lys som du sa? :) er fint det tror jeg!

Skrevet

Kornblomster kanskje? De er i lilla- og blåtoner. Og jeg tror de kan flyte fint :-)

Skrevet

Da jeg døpte lille Martin var jeg på nille og handlet sandkasseleker. Bøtter, spader, små vannkanner og lastebiler med karm. Etter det gikk jeg på en blomsterforretning og fikk de til å lage oppsatser opp bøtten, karmen på latebilen og de små vannkannene. Det ble kjempe stilig og noe litt utenom det vanlige. Ta med en serviett eller et lys så kan jo de tilpasse blomstene etter de andre fargene du vil ha på bordet. Det gjorde jeg og det fungerte kjempe flott!

Skrevet

Her var det lite utvalg i blå/lillatoner, så vi endte opp med å kjøpe en plante som heter hortensia. Der klippet vi av blomsterduskene og la dem i skåler med vann. Tror også du kan klippe opp til småblomster og legge dem sammen med telys. I tillegg til hortensiaen, kjøpte vi en bukett hvite roser. Rosene klipte vi også av og la i vann i små telysholdere.

Skrevet

Vi hadde tre enkle vaser fra ikea, sann til en blomst. Så hadde vi 2 gerbera snittblomster i hvitt oppi der. Ble kjempefint. Hadde lys i sølvlysestaker og blå lys utenom.

Skrevet

Rogn. Det er fint og det er gratis. Bare å forsyne seg i naturen. Dette kan du også legge på bordet eller sette dem i vaser sammen andre blomster evt. granbar og kongler...

liker litt natur jeg da...

Skrevet

Jeg kjøpte 20 hvite roser med litt grønt i seg. Brukte disse sammen med blåbærlyng. Laget 6 dekorasjoner. Ble kjempefint, fikk masse skryt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...