Gå til innhold

Noen som nesten ikke har mage???


Steinarsgirl - nr 3??

Anbefalte innlegg

Snart 16 uker på vei. Men det er ingen som kan se at jeg er gravid, magen er meget meget liten... Kommer vel... Noen andre som bare går å venter i spenning???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her, jeg er 15+1 i dag, og synes ikke jeg ser noen forskjell.. klærne passer og ingen ser at jeg er gravid før jeg sier det selv. Men det kommer nok, vi får smøre oss med tålmodighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg hører til februarklubben, men snoker her fordi det er litt spennende.

 

Jeg er 18+5 idag og har ikke fått mage ennå. Kjenner at det er like før. Kjenner livmora godt når jeg ligger, og merker en bitteliten bul da. Men ikke noe å ense når jeg står. Har vært utolmodig lenge, og venter å venter på den lille magen. Hadde sett for meg at den kom rundt uke 15 jeg.. men nei da. Er vel ulikt, men greit å vite at flere venter på den. Lykke til videre iallfall. Vi rekker vel å bli litt lei av magen til slutt selv om den ikke er kommet ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 13+6 i dag og ikke antydning til kul engang.... jaja, den får vel komme når den kommer.... Virker som det er veldig individuelt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Er i uke 16+3, er liten og tynn og har alltid hatt helt flat mage. Hadde derfor trodd det ville gå fort før det ville bli synlig, men det går fremdeles ikke ann å se at jeg er gravid. Men har fått større mageomkrets enn før, så har lagt på meg hele veien rundt, i stedet for at det har samlet seg foran...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er snart 15 uker og har ikke noe mage. Den synes KANSKJE litt når jeg ligger. Sist hadde jeg ikke antydninger før langt uti uke 20 +. Men på ul så har jeg fått høre at livmora ligger lagt inne så det er grunnen, og det er visst mange fordeler med det=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...