Moi 32 Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 Trenger råd! Gutten min har uten tvil hatt roseola(høy feber mandag til torsdag, deretter brått feberstans etterfulgt av et meget brått og hissig utslett av røde prikker over hele kroppen). MEN: I tillegg hadde han diaré fra tre dager før, og noe enda, OG nå er han feberfri for 3.dagen på rad, men han er fortsatt vanvittig trøtt og sover mer enn han noensinne har gjort, OG når han er våken er han svæært misfornøyd og gråter og gråter, og har måttet få paracet innimellom for å i det hele tatt holde ut... Vi har hos legen på onsdag, og igjen på fredag med utslett og ubehag og smerter, men han har inegn CRP og de finner ingenting galt! Jeg skjønner INGENTING!
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 7. september 2008 #2 Skrevet 7. september 2008 Min lille gutt hadde også diarè i forbindelse med 4. barnesykdom. Den varte ganske lenge, og vi hadde problemer med å få i han nok væske. Siden han hadde vært syk så mange dager, var det vanskelig å komme inn i rutiner igjen, og han var mye grinete. Tror nok at han var litt dehydrert, samt sliten etter å være syk som gjorde at han var grinete. Det tok noen dager med jobbing med rutinene igjen, og så gikk det greit. Så lenge det ikke vises noe på CRP, så går det nok over. Ring evt til HS og spør om råd. Lykke til =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå