Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til syden på fredag og har funnet ut at vi må jo ha med masse greier....

Men trenger vi badebleie?

Har fått med meg at man bør ha med vanlige bleier :)

Fortsetter under...

Skrevet

Hvor skal du hen da? Jeg har vært på Mallorca og Gran Canaria og der er det i alle fall ingen problemer med å få tak i vanlige Pampers og badebleier. Jeg hadde kjøpt en slik badebukse for babyer, en slik med fôr inni som ikke slipper ut noe hvis det skjer en ulykke i bassenget. De finnes hos Cubus, Lindex m.m. og er sikkert pakket vekk for vinteren, men spør du etter så kan de sikker gå på lageret og finne en. Koster nok nesten mindre en en pakke badebleier også :-)

Skrevet

Ja, badebleie er lurt å ha med! Barnet kan jo ikke bade i vanlige bleier. De blir jo farlig tunge.Og de tar ikke stor plass i bagasjen heller. Du kan bruke de flere ganger også, ved at du tørker de i sola etter bruk. Tror det er ca 10stk i en pakning.

Skrevet

Seriøst? Funke det å tørke dem etter bruk? Vi skal til Kreta og har vel ca 7 badebleier liggende. Tenket jeg måtte ha ei ny bleie hver gang ha skulle utti.

Skrevet

Ja, det funker veldig bra det. Har prøvd det godt ut i sommer. Var vekke i 14dager og brukte en pakke badebleier. Ingen problem : )

Annonse

Skrevet

Ta med solkrem, hatt og bodyer, det er mye det man bruker:) Badebukse er bedre enn badebleier, dessuten mer miljøvennlig - og ha gjerne en caps med solbesyttelse på når han bader.

Husk godt med drikke, vannmelon er supert som tørsteslukker. Lurt å ikke være ute mens sola steker som varmest... Men se an hvor mye poden tåler.

Ikke stress, og la ungen styre tempo og innhold - og husk: KOS DERE!!

God tur:)

Skrevet

Vi var på Kreta (retymnon) i sommer. Der solgte de badebleier (pampers) på hotellet vårt, men ingen av de lokale supermarkedene hadde dem. Ville nok tatt med fra Norge. Vi bommet på mengden badebleier. Hadde med oss to bleier pr barn pr dag (tvillinger), men brukte bare en. God tur!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...