Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal til gynekologen for å utarbeide en søknad om IVF på onsdag. Vi har et barn på 6 år og har ikke brukt prevensjon på alle disse årene. Vi har også prøvd enkle og doble pergokurer. Har vært gravid en gang på alle disse årene, men hadde dessverre en SA. Hvor lang ventetid må vi regne med? (Ettersom jeg snart er 36 år håper jeg ikke det tar skal lang tid).

Hvilke erfaringer har dere? Takknemlig for svar :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ulik ventetid på de ulike sykehusene/klinikkene. Jeg vet at Riksen har hatt stor pågang nå etter sommeren.

Det kan kanskje lønne seg å sjekke ut ventelistene hos de forskjellige (hvis det ikke spiller så stor rolle hvor du søker)

Skrevet

Hei! Vi ventet i seks mnd. før første ivf førsk på Ullevål, som ikke gikk bra :( men vi skal prøve igjen om tre mnd. :)

Jeg er 32 år gammel og har hatt mange spontanaborter tidligere og har ikke blitt gravid det siste1 1/2 år. Jeg følte at vi ble prioritert og jeg trodde vi skulle vente lenger. Ikke det at det ikke var lenge nok. Jeg tror det viktigste er at man setter i gang så raskt som mulig, slik at man kommer i en kø. Lykke til!

Skrevet

Hei hei.

Vi er på st.Olavs i Trondheim. Vi sendte sôknaden vår rett fôr jul og begynte behandling i Mai/Juni, men det kommer litt ann på syklusen din og hvor stor pågang det er akkurat det tidspunktet tror jeg. Men det er ikke altfor lang ventetid:)

Lykke til:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...