Venter nr 2:)) Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 Hei, Har en liten en på 2 mnd,som er veldig plaget med kolikk.Vi har nå gått over til nan ha1 og det virker som han har det mye bedre nå .MEN han har ikke daglig avføring lenger selv om jeg har malt i melken,pluss han promper som bare de, og lukten er fryktelig,noen som har opplevd dette?Hva er det som gjør at de lukter so fryktelig?Er det noen som har byttet til annen mme fra nan ha1 som har merket samme bedring?at de ikke har blitt verre igjen? Takk for alle tips og svar på forhand!! Mvh
Lilletrille-84 Skrevet 7. september 2008 #2 Skrevet 7. september 2008 jeg gir også lille jenten min nan ha1..gav hun først vanlig nan men etter litt magevondt byttet jeg til denne..men lukten er ikke til å holde ut nei og ikke fisene heller..men har ei venninne som også gir det og har det på akkurat samme måte og som sier det er helt normalt..jeg har også malt i melken men kan være dager uten avføring.Så jeg tenker at så lenge hun smiler og er fornøyd er alt bra og får vi bare holde ut med litt fæl lukt...:)lykke til videre....
Gjest Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 HEI Vi brukte HA 1 før. Og da lukta det også veldig vondt og avføring var grønn og ikke daglig. Vi bruker vanlig NAN nå. Funker mye bedre. At babyen ikke bæsjer hver dag gjør ingenting. Har snakka med helsesøster og Neslte. Så lenge bleia er våt så er det greit om de ikke bæsjer hver dag så lenge de ikke er plaget. Det kan være at hun tar opp all næringen og at det blir lite slaggstoffer. Kan gå opp mot 5 dager her mellom hver gang. Men det plager ikke snuppa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå