Gå til innhold

Jeg er visst gravid jeg :))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sto det på testen i dag (rugedag 11). Tar en ny en i morgen tidlig.

Tør ikke å juble før jeg får vite hcg nivået mitt på torsdag. Mistet jo i uke 5 sist, var ubeskrivelig vondt.

Så, akkurat nå er jeg gravid, men tar det med en klype salt. Blodprøve er jo mer sikkert :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JAAAAAAAAAA:-)))))))))))))))))

Åh, Askepott dette er jo fantastiske nyheter. Blir helt rørt her. Jeg skal krysse alt jeg har for at spiren din sitter i 9 mnd til. Jippi:-)))))))

Skjønner du er skeptisk. Men håper virkelig du får oppleve å bli mor denne gangen. Fantastisk gode nyheter.

Blir spennende å høre hcg nivået til torsdag.

Åh jeg ble så glad nå. Dette har jeg virkelig håpet på. Har tenkt så mye på deg. Dette var veldig gøy å høre.

Håper jeg kommer etter, men er skeptisk. Tenkte å teste til fredag, hvis ikke jeg begynner å blø før. Vet ikke helt hva jeg skal kjenne etter heller. En dag om gangen.

Men akkurat nå bobler jeg over av glede på dine vegne:-)))))))))

Stooooooor goooood klem fra

Skrevet

Gratulerer - du er i alle fall kommet et svært viktig steg videre på veien, Askepott! :-)

Skrevet

Tuusen takk Pysekatten, for en sånn overveldende jubel, hehe. Fint at du kan juble for meg, jeg tør ikke :(;))

Du har jo egentlig dobbel så stor sjangse som meg du ;)))

Men det er rart det der, jeg føler meg egentlig ikke gravid, bortsett fra dette med magen da...

Jeg tror virkelig det kommer til å gå bra med deg også, skal krysse alt jeg har. Vi fortjener å bli mamma nå, ser jo gravide mager og barnevogner overalt, virker så lett liksom ;)...

Men som sagt, jeg tar en ny test i morgen tidlig også, huff, tenk hvis den er negativ, grøss. Vente, vente :))))

Blir en spennende uke for oss begge dette her Pysekatten :))))) Ønsker oss hell og lykke dennne gangen, OG ALLE DERE ANDRE SOM RUGER NÅ ;))))))))))))))))))))))))))

Skrevet

Gratulerer sååååååååå mye askepott. Dette gode nyheter:0)

Skrevet

Jeg ser også vogner og mager overalt. Vet som sagt ikke helt hva jeg skal kjenne etter. Er på rd 9 i dag. Hadde en god del murringer og stikninger fram til rd 7, men nesten ikke noe de to siste dagene. Stikker og murrer bittelitt av og til og litt hovne pupper, men kan vel like gjerne være crinone. Eller???

Tør egentlig ikke håpe så mye. Ser etter mensen hver gang jeg er på do. Jeg deler vel litt av skepsisen din. He he.

Blir ihvertfall en spennende uke det er helt sikkert:-))))))))

Skrevet

Tusen takk alle sammen :)))

Var kanskje litt vel tidlig å legge ut at jeg er gravid, men er jo gravid akkurat nå, så jeg får nyte det så lenge jeg er det ;)))

Skrevet

Pysekatten :)))

Tror dette med crinone er individuelt. Jeg merker absolutt ingen ting av den.

Jepp, ser etter mens hver gang jeg også er på do, tror alle gjør det ;)))

Skummelt dette her vettu ;)))

Er ikke du ellers litt øm i magen (under navlen) og litt småstikkinger i sidene av og til??

Jeg er også mer trøtt enn vanlig, men har ikke merket noe til kvalme og større og mørkere brystvorter osv...:))) Men håper egentlig det kommer, hehe.

Svarer i morgen tidlig om den er negativ el positiv jeg :)) Kvir meg litt til å teste igjen, men, men..

Klem så lenge Pysekatten :=)

Skrevet

Gratulerer med den lille spiren :o)

Skrevet

Gratulerer så mye med graviditet :-) Hipp hipp hurra for deg!!!

Skrevet

Flotte greier Askepott!! Krysser fingrene for at alt går som det skal.

Selv er jeg på rugedag 10. Jeg skal ta blodprøven på riksen på tirsdag så da får jeg svar samme dag. Gruer meg fryktelig, har ingen god følelse desverre. Har en test liggende, vet ikke om jeg tar den i morgen eller tirsdag morgen. Tror kanskje ikke jeg tør.

Håper vi får positive blodprøvesvar begge to.

Skrevet

Gratulerer så mye askepott!! Dette var gode nyheter!!!

Tror nok du er gravid, og denne gangen kommer den nok til å klore seg fast i 9mnd :)

Håper eg snart kommer etter deg :)

Skrevet

Gratulerer Askepott!

Krysser alt jeg har for deg og meg og alle andre her inne! Jeg skal teste fredag. Hadde litt stikkinger og var trøtt tidligere, men nå er jeg bare helt vanlig.. Tror dermed ikke at jeg har vært heldig denne gangen. Veldig kjekt å se at det går for andre. Gir håp for meg! Gratulerer!

Skrevet

Tusen takk for gratulasjoner alle sammen :))

Så søte dere er ;)))

Joda, tok en test nå nettopp, og den viste gravid den også :))) Så jeg jeg tror det litt mer i dg for å si det sånn ;)))

Ååå, håper dere andre tester positivt også :))

Det jeg gjorde annerledes denne gangen var at jeg tok aku her hjemme noen ganger, så fikk jeg aku rett før innsett av egg og rett etterpå. Og nå går jeg videre til aku for å beholde. Har brukt masse penger på aku, så hvis ikke jeg beholder denne gangen, så skal jeg aldri ta aku mere.... Så jeg håper nå :)))

Skrevet

gratulerer det var hyggelig...skal se det er din tur ..lykke til..

Skrevet

Hei.. gratulerer sååå mye, det var det jeg sa til deg på siste innlegget at du blir gravid du nå hihihi.... så fantastisk!!!! kleem

Skrevet

Gratulerer så mye :-) så fint å se at det er mange som blir gravide her :-) håper jeg følger etter om en liten månendes tid :-)

Skrevet

G R A T U L E R E R !!!

Måtte den sitte i 9 mnd:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...