lindynatt Skrevet 7. september 2008 #2 Skrevet 7. september 2008 Forskjellig, men den siste var ca 4 uker og denne blir vel også ca 4 uker. Bruker Metformin men det er osteopati som har gjort at jeg har fått regelmessige sykluser med ES
Frolic Skrevet 8. september 2008 #3 Skrevet 8. september 2008 Hei Med Metformin ligger jeg på gj.sn 31 dager og uten metformin alt fra 29 til 54.......
BAcer vil ha flere :) Skrevet 8. september 2008 #4 Skrevet 8. september 2008 Med Metformin hadde jeg sykluser på rundt 34 dager..
Søtnosmamma Skrevet 8. september 2008 #5 Skrevet 8. september 2008 Jeg har 35-50 dagers sykluser. Blir helg gaaaaaaaaaal for jeg vet aldri når den kommer, om den kommer eller om jeg kan juble for å være gravid. Bruker ikke metformin. Klarte å plante spiren uten sist gang og prøver igjen nå. Akkurat nå venter jeg. Negativ test, men ingen mens. Frustrerende!!
Kristine_88 Skrevet 8. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. september 2008 åj, ja, dt er ikke bare bare med pcos...jeg venter nå ¨på mens, men magen har vokst og får melk ut av puppa så jeg begynner å lure på om det er noe som vokser eller om jeg bare er oppblåst fordi mens er på vei...denne kvinnekroppen altså... merkelig... hehe
lindynatt Skrevet 8. september 2008 #7 Skrevet 8. september 2008 Hvis du har melk i puppene kan dette væe et tegn på forhøyet prolaktin. Få det sjekket, er dette forhøyet, blir det vanskelig å bli gravid...
Spireklar m/augustspire :) Skrevet 8. september 2008 #8 Skrevet 8. september 2008 Hei. Er ny her i dag. Kan noen forklare meg hva Metformin er for no? Har mulig PCOS, men gynekologene er litt uskre...Nylig sluttet på p-ring. Før jeg startet, altså før jeg var uten prev. hadde jeg en syklus på ca 6/34.
Søtnosmamma Skrevet 17. september 2008 #9 Skrevet 17. september 2008 Argh - denne gangen ble det faktisk 52 dager! AAArgh!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå