Pysekatten med 2 i magen:) Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 Har du hatt en fin ferie? Jeg er så spent, har du prøvd å teste? Hvordan føler du deg? God klem fra
♥ DAME Skrevet 7. september 2008 #2 Skrevet 7. september 2008 Heeei Pysekatten ))))))))))))))) Hatt en toppers ferie, mye sol. Har også fått malt utenpå hytta (i min tilstand) ) men tror det går bra siden det er ute i frisk luft. Og ja, jeg er gravid ) akkurat nå iallefall. Tok en test i dag tidlig og der sto det GRAVID ) Håper bare jeg får beholde. Vi våger ikke å slippe jubelen løs, men det kom da frem ett lite smil likevel ) Jeg føler det er noe løst i magen min. Skulle danse litt på hytta i helga og vrikke litt på hoftene, men auuuuu. Ellers er puppene ømme, MÅ bruke bh selv om jeg har små pupper, er jo litt større nå da, hehe )) Hvordan går det med deg da Pysekatten?? Skal du teste tirsdag el onsdag? Og hvordan er formen din?? Spent på deg siden du har to )) Tror jeg legger inn en egen post om den positive testen min jeg ) Klem så lenge Pysekatten ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå