Trampe73 *tobarnsmor* Skrevet 7. september 2008 #1 Del Skrevet 7. september 2008 Uff, nå føler jeg meg litt "sytete", men er så vanvittig sliten og trøtt!!! Nå skal det sies at jeg er forkjøla og at jeg jobbet altfor mye i forrige uke i beregnet en jobb tur et par dager.. Så jeg ble hjemme fredag (jobber deltid), sov stort sett hele dagen! Og sovnet godt igjen om kvelden.. I går var jeg litt bedre, men i dag har jeg sovet og sovet igjen... I tillegg har jeg brekt meg flere ganger, og har veldig løs mage...Men har ikke omgangssyke altså!! Etter det legen sier er jeg 9+5 i dag, men tidlig ul i uke 7 sier at jeg er 9+3.. Og det er litt spesielt for meg, sist jeg var gravid, i januar, hadde jeg nemlig en SA da jeg var 9+3... Heldigvis er det aller meste HELT annerledes denne gangen!! Er kvalm og formen er mye dårligere. Men skulle ønske jeg VISSTE at alt er i orden, at jeg kunne hørt hjertelyden eller vært på ul igjen... Uff, unnskyld! Ble visst bare klaging dette!! Men godt å få det ut ;-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138635969-helt-utsl%C3%A5tt-jeg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
ventespent Skrevet 7. september 2008 #2 Del Skrevet 7. september 2008 Hei! Skjønner godt at du er bekymret, det er vel helt naturlig.. håper at du greier å glede deg over den lille som spirer og vokser:o) må bare satse på at denne gangen skal det gå fint! dette er mitt andre svangerskap, de er veldig ulikt det forrige, men like trett de første månedene denne gangen også.. sliter meg igjennom arbeidsdagene! Gleder meg til energien kommer tilbake, og man føler seg vel tryggere jo lengre ut i sv man kommer... Hvis du er veldig bekymret, så hadde jeg villet prate med legen om dette, slik at du kunnet fått ny ul el lign, og kanskje du hadde kunnet slappet bedre av Lykke til med magen:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138635969-helt-utsl%C3%A5tt-jeg/#findComment-138637358 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå