Gå til innhold

Hva slags utdannelse ... ?

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg rakk og fullføre 2 året på allmennfag en uke før jeg fødte.. Jeg var 16 da jeg fant ut om graviditeten, 17 da jeg fødte, nå er jeg 18, snart 19.

Neste høst kryssløper jeg til VG2 Laboratoriefag i ett år, og så ut i lære. Er ikke stress med skole mens man har barn, da heller egentlig mer kurrant sånn tidsmessig, kommer tidligere heim, mye ferier etc... Men økonomisk sett lønner det seg jo og ha alt ferdig da, såklart!

• 3 måneder senere...

Annonse

Jeg er fullt utdannet barne og ungdomsarbeider:) ferdig med både skole og lærlingtid:)

Var i fast jobb da jeg ble gravid med nr1 og nå som jeg er gravid med nr2,rekker jeg mest sannsynlig ikke å gå tilbake til den jobben før permisjonen med nr1 slutter og permen med nr2 begynner;) hehe

Jeg er straks 21år. Er gift, har ei jente på straks 2 år, og en stoooor Schæfer på 1 år. Vi eier gård i lag. Min mann er selvstendig næringsdrivende, jeg mangler læringtiden til å bli helsefagarbeider. Jeg har fast jobb på noe som heter Livsmestringssentret, er nå 5 eller 6 uker på vei med nr 2 :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...