Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 Jeg har to pakker liggende i kjøleskap fra siste forsøk, de går ut nå og må brukes innen september, sikkert ikke farlig å vente til okt heller men de ligger nå her, og jeg får ikke brukt dem Noen som vil ha dem gratis? jeg kan sende dem, men da må dere bruke dem innen tiden, for det blir dårlig å legge dem i kjøleskap igjen etter at jeg tar dem ut derfra.. Jeg bor i vestfold.
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 7. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 7. september 2008 Så nå at det var to pakker a 450ie så tilsammen 900 ie så her er det penger å spare..
Mille38 Skrevet 7. september 2008 #3 Skrevet 7. september 2008 Hei Tullemor, jeg tar gjerne i mot. Ser ut til at det 5. forsøket går i vasken, så da er det vel snart påan igjen. Sender deg en pm.
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 7. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. september 2008 Hei Mille.. ja bare si ifra så skal jeg sende deg.. vil jo gjerne hjelpe, og jeg trenger dem ikke, og skulle jeg gjøre det så er det for sent ang dato. Du får vel ikke mer dekket eller du da? så det er jo kjempe bra o)))
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 7. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. september 2008 HEI ALLE SAMMEN.. Hvis ikke Mille får begynt på nytt forsøk nå snart og andre som skal igang nå og trenger gonal f så si ifra..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå