katinka80 Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 Hei. Jeg snik testet i dag på rugedag 10, og skulle egentlig ikke ta test før tirsdag. Noe som har erfaring på at det kan gå fra negativ til positiv på et par dager.... Jeg fikk plutselig liten tro på at dette går denne gangen heller.... Har ingen tegn til blødning, sover dårlig, litt kvalm og svimmel inni mellom. Men er gjennom mye om dagen så vet ikke helt hva som er reelt der "nede" fra eller hva som er psykisk.... Noen med med samme erfaring????
♥ DAME Skrevet 7. september 2008 #2 Skrevet 7. september 2008 Heisann. Jeg testet i på rugedag 10 og fikk negativ. Brukte da en sånn test med kryss (hvis du er gravid da) men var bare en strek. Var ikke skyggestrek engang. Testet i dag tidlig med den "brutale" testen CB og der sto det jammen meg gravid. altså dagen etter, på rugedag 11 ) Så det kan snu seg, lykke til )))
katinka80 Skrevet 7. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2008 Må jo si det var godt å høre da. Da får jeg prøve å være med godt mot et par dager til. Får av å kjøpe meg et par tester i morgen å se på tirsdag da. Gratulerer til deg og masse godt ønskes deg i 9 mnd frem, håper jeg kommer i samme rekke som deg. Men prøver å forberede meg på begge deler....hvis det er mulig da.... ha en super go natt, jeg kommer vertfall til å sove litt bedre nå.. Tnx ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå