Chaiemae Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 Går alt etter planen så blir det oppstart på menopur i slutten av november en gang. Har denne uken begynt på min pillecoctail som jeg håper skal hjelpe til med et bra resultat. Coctailen består av Barbasco plus, Bidronninggele, Gravidvitaminer og Omegatrekapsler. Har kuttet ut e-vitaminene da det finnes både i bidronninggelen og gravidvitaminene. Må si jeg synes det er utrolig lenge og vente og viser det seg at jeg har mulighet før så går jeg for det. Har en pakke (10 stk) menopur fra forrige forsøk liggende pluss at forsøket allerede er betalt. Har en resept med to pakker menopur liggene og lurer på om jeg skal gå og kjøpe de på lønningsdagen. Kjøper jeg litt og litt så føles det ikke så dyrt. Nå ser jeg frem til uttak og innsetting i desember og dertil hørende juleshopping i København.
Gjest Skrevet 7. september 2008 #2 Skrevet 7. september 2008 November ja... høres fryktelig lenge ut når man går sånn og venter! Men plutselig er tiden inne og med den cocktailen du skal spise denne gangen, så MÅ det da klaffe Alle gode ting er 5
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 7. september 2008 #3 Skrevet 7. september 2008 Hei du... vet du, du har mot av stål!! Tenk at du "gøtser" på med nytt forsøk, du er bare helt fantastisk, og at du ikke gir deg er jeg såå happy for, for jeg bare vet at du vil lykkes en dag!!! Jeg skal ligge her og krysse alt for deg, har jo sex forbud også så jeg kan jo krysse det meste hehe.. så får vi håpe julen bringer en liten herlig spire til deg.. klem klem
Pernillelille Skrevet 7. september 2008 #4 Skrevet 7. september 2008 Hei Hvorfor så lenge til ? Regner med du skal tilbake til Nordica ? Jeg har selv 3 egg på frys og satser på ny runde i oktober. Fikk ikke noe tegn fra Nordica at det ikke skulle la seg gjøre, men det bør jeg vel sjekke ordentlig. Går du for full IVF runde eller har du noe på frys ?
Chaiemae Skrevet 7. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. september 2008 Fordi jeg må ha penger til med. og reise. Skal tilbake til Nordica og det er fullt forsøk. Jeg har aldri fått noe på frys.
Hvite due Skrevet 8. september 2008 #6 Skrevet 8. september 2008 På den tiden satser vi på vårt 4 forsøk....vi får følge hverandre:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå