Gå til innhold

begynt å kjøpe inn babyutstyr??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg har ikke begynt i det hele tatt... vil vente til det er helt sikkert.

så når man skal begynne,jeg aner ikke,men man kan jo begynne å titte på ting man ønsker seg osv da,det er jo lov!

men når man er halvveis vil vel lysten begynne å bli stor :D

har ei fra før så om den lille spiren i magen er ei jente trenger æ ikke å handle klær, og bil stol har æ. blir vel og kjøpe seng stelle bord og vogna rundt uke 30 :)

er ikke noe fasit på katti du kan begyne og kjøpe utstyret :)

lykke til

Annonse

ånei, vente litt enda... vent så lenge som mulig, ehvertfall til etter UL rundt uke 16.

MEN på slutten på svangerskapet kan det være veldig tungt å traske rundt i butikker, så jeg ville begynt å handle inn et par mnd før termin. Det er godt å vite at man har utstyret i orden og, slik at man kan slappe mer av.

du kan begynne å se på/ lese om barnevogner på nett f.eks, er jo en jungel av vogner der ute. sjekk ut barnevognguiden.no. et godt tips er å låne/kjøpe brukt den første vogna, for når du har trillet en stund vet du mer hva du vil ha.

Kjøp deg mamma bukse når det begynner å bli ubehagelig med vanlig bukse, topper når alt begynner å bli for kort... :) Ikke kjøp for mye mammaklær i begynnelsen, eller for mye på en gang. Det gjorde jeg, og til og med de ble for små. Så kan anbefale å kjøpe de gravid klærne du trenger NÅR du trenger dem.

kanskje strikke babyteppe el.l for å tilfredstille trangen litt?

jeg har ei lita prinsesse fra før, så har det meste av klær og utstyr. det er ikke pakket for langt bort heller, siden hun bare er 14 mnd. Men jeg kommer til å kjøpe ei vugge til minsten mot slutten av 2.trimester hvis jeg er så heldig at jeg får beholde spiren min

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...