Gå til innhold

Noen som bor i Bergen her?

kirsty*2barnsmamma

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da er vi to :-)

Vil bare si ifra om at jeg har funnet et gullfunn av en gynekolog som er her i Bergen, så om du føler for et nytt synspunkt av en lege som tenker alternativt så bare si ifra :-) Jeg ble anbefalt ham av noen damer inne på ønskebarn som er helt begeistret hehe. Endelig en som har litt peil på habituell abort!

Ja, då veit eg om det. Er godt å vite at ein har eit alternativ. Har du vert på utredning på Haukeland? Korleis gjekk det? Er så spendt no. Har time den 29 sept. Teller omtrent dager no. Vi ser fram til å få begynne prosessen begge to. Det som holder meg litt oppe og humøret framme er at eg har denne timen å se fram til. Kanskje vi får nokre svar......?

Heisann!

Jeg kan ikke nevne navn her inne, og fikk ikke til å sende deg melding siden du ikke har laget profil Lis@mor. Men gynekologen holder til hos sentrumslegene, og han er eneste gynekologen der har jeg forstått. Han er et gullfunn! Anbefaler på det sterkerste.

Ronja: Jeg har ikke vært på utredning på haukeland, men jeg er i IVF systemet der oppe, og de på fertilitetsklinikken kan ingenting om habituell abort (selv om de ikke vil innrømme det). Jeg er svært skuffet over mangel på opplegg om en skulle bli gravid igjen. Jeg vet at sykehusene på østlandet har TLC opplegg for habituelle abortere, det får du ikke på haukeland. Derfor går jeg øprivsat. Var utredet på volvat og er veldig fornøyd med gynekologen min der (så kan anbefale de også). Men skiuftet nå gynekolog etter 2 år siden jeg ville ha andre synspunkt. Og da ble jeg anbefalt dette gullfunnet, han kan virkelig sine saker når det gjelder habituell abort. Og det beste er at jeg har et skikkelig bra opplegg om jeg skulle bli gravid.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...