2hærligegutter Skrevet 7. september 2008 #2 Skrevet 7. september 2008 Jeg hadde polan og pyret til gutten når han var 4 og 5 8holdt i 2 sesonger) Var veldig fornøyd med kvaliteten på den, men de er dyre. har ikke helt bestemt meg for hva jeg kjøper i år, mulig jeg prøver H&M sine, har hørt om andre som er fornøyd med de
Honningmelon Skrevet 7. september 2008 #3 Skrevet 7. september 2008 Eldste på 4,5 år har hel dress nå som jeg regner med holder i to vintre. Men, etter det kommer jeg til å kjøpe todelt. Så hadde jeg vært deg hadde jeg gått for todelt :-)
Nusseline♀♀♂ Skrevet 7. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. september 2008 Ja jeg har jo lurt på h&m, men de er jo ikke vanntette og lurer defor på om hun kan vris opp etterpå når hun er ute i sørpa her om vinteren.. :/ Hun har hatt reimatec dress hittil.
Nusseline♀♀♂ Skrevet 7. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. september 2008 Ja det er allerede bestemt, men hva merke tenker jeg på.
Honningmelon Skrevet 7. september 2008 #6 Skrevet 7. september 2008 Å ja, hehe, leser ikke helt rett, jeg :-) Da hadde jeg gått for Helly Hansen sin HellyTec.
Nusseline♀♀♂ Skrevet 7. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 7. september 2008 Er den billigere enn reima tec to-delt eller? Reima koster jo 1000,- bare for jakken!
Honningmelon Skrevet 7. september 2008 #8 Skrevet 7. september 2008 Ja, den er billigere. Kjøpte til minsta på Sportmann, og da betalte jeg 800 kr. mener jeg. Var under 1000 kr i allefall.
Nusseline♀♀♂ Skrevet 7. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 7. september 2008 Jeg så et slikt sett i barnogleker katalogen, HH jakke og bukse til ca 850,-, men det står at det kun er vind og vannavstøtende.. Finnes det noe som er vanntett?
Gjest Kelly Taylor Skrevet 7. september 2008 #10 Skrevet 7. september 2008 skogstad sine sett, ca 800 for ett sett tror jeg:)
Mom2Two Skrevet 7. september 2008 #11 Skrevet 7. september 2008 ReimaTec sitt todelte sett er av veldig god kvalitet. HH duger ikke i vintervær i det hele tatt. Duger tilå stå på slalåm i kald puddesnø, men ikke noe mer. Det er i hvert fall min erfaring, og flere andre jeg kjenner har sagt det samme. Har ellers veldig god erfaring med Ticket to Heaven. De har også todelte sett til barn. Helt vanntett og veldig slitesterkt. Jeg synes personlig ReimaTec er litt lettere.
Nusseline♀♀♂ Skrevet 7. september 2008 Forfatter #12 Skrevet 7. september 2008 Oi, det var ikke så verst pris! Trodde det var dyrere jeg, kjøpte sommerjakke til jenta som jeg mener kostet 499 eller 599.. Skogstad skal vel holde tett også.
Nusseline♀♀♂ Skrevet 7. september 2008 Forfatter #13 Skrevet 7. september 2008 Ja reima tec er vi fornøyd med, men det er en voldsom pris på jakke og bukse da. Men når det kan gå i arv er det jo ikke så ille. Problemet er bare hvor en får tak i det. Vi bor 10 mil fra Oslo med babyshop osv. Og alle rundt her vi bor har bare dressene har jeg inntrykk av..
Mom2Two Skrevet 7. september 2008 #14 Skrevet 7. september 2008 Er ikke det en super unnskyldning for shoppingtur til Oslo da? ;o)
Nusseline♀♀♂ Skrevet 7. september 2008 Forfatter #15 Skrevet 7. september 2008 Reise 20 mil med tre unger i bilen for en dress. Frister ikke. Men det er kanskje mulig å sende etter et sted? Får jo ikke prøvd da men..
Mogop fikk augustgutt Skrevet 7. september 2008 #16 Skrevet 7. september 2008 Jeg kjøpte en to-delt brun Skogstad dress i går, veldig fin! Så store barn trenger ofte ikke den tykkeste dressen, bedre å kunne fylle på med ulltøy. TTH liker jeg også veldig godt. Vesla er bare 4 år, men bruker 6-7 år i klær. Jeg har etterhvert litt erfaring med to-delte dresser da hun går i friluftsbarnehage (bør ha to-delte for å kunne ta av seg jakka inne i lavvoen)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå