BobleKroppen Skrevet 7. september 2008 #1 Skrevet 7. september 2008 Her regner det. Sambo har sovet lenge, jeg har kosa og lekt med lillegull, og lest masse her inne:-) Sløv dag med andre ord.
2hærligegutter Skrevet 7. september 2008 #2 Skrevet 7. september 2008 Jeg har besøk så etter 1 dupp, så ahr vi spist frokost, støvsuga og laget gulerotkake. Veldig effektiv i dag:)
Endelig 4 i familien :=) Skrevet 7. september 2008 #3 Skrevet 7. september 2008 Vi har vært skikkelig sporty!! Gått tur på 1 1/2 time Det var skikkelig deilig faktisk. I tillegg har vaskemaskina og tørketrommeln jobba litt da...Burde vaska hus, men......
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 7. september 2008 #4 Skrevet 7. september 2008 Tenkte oss en tur, men så litt utrygt ut med været. Og klok av skade, prøvde meg på tur i forrige uke og kom bare et par hundre meter før vi ble dassbløte både jeg og vognen- så ble vi inne idag... Men har laget 9 porsjoner med grønnsaksmos til middag til Jonas. Potet, gulrot og blomkål og det kostet 5 kroner pr porsjon. Nesten et fullt Nestle glass....
Axus' girlfriend Skrevet 7. september 2008 #5 Skrevet 7. september 2008 vi har sovet lenge!!Oda våknet ikke før 1030, ikke at det er noe å skryte av egentlig, siden hun bortimot ikke har sovet på 2 døgn:( stakkars jenta mi! koste oss i senga, lagde frokost og så litt tegnefilm. har nettopp kommet tilbake fra 2t gåtur nå - hvorav oda sov 1,5t (woooho).
ikke akkurat struttepupp! Skrevet 7. september 2008 #6 Skrevet 7. september 2008 Minst mulig, sløva foran dataen eller lest litt....turbo-prinsesse sover så i dag hadde jeg bestemt meg for en skikkelig sløvedag så lenge ho ligger ute:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå